جمعه دهم فروردین ماه

دیدار تدارکاتی پرسپولیس مقابل سایپا

تیم های مطرح کشور بعد از یارگیری بازی های تدارکاتی را در دستورکار خود دارند. از جمله پرسپولیس که امروز مقابل سایپا قرار می گیرد. پرسپولیسی ها دیروز تمرین سنگینی را پشت سر گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: پیش از آغاز تمرین، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و آخرین شرایط و برنامه‌های تیم را به بازیکنان منتقل کرد.

تمرین دیروز شامل بخش‌های مختلفی از جمله پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ، مینی فوتبال و در پایان هم فوتبال درون تیمی بود.

حامد پاکدل اختصاصی تمرین کرد و دویدن دور زمین را شروع کرد.

وحید امیری هم در تمرین امروز حاضر شد و با بازیکنان به خوش و بش پرداخت.

سرخپوشان پیگیر شرایط و وضعیت او بودند و دقایقی با او به صحبت پرداختند.

تمرین سنگین بود و ۹۰ دقیقه به طول انجامید اما با این حال، بازیکنان با شادابی و آمادگی کامل در بخش‌های مختلف تمرین حاضر بودند.

تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه در یک دیدار دوستانه مقابل سایپا به میدان خواهد رفت و به همین منظور، سرخپوشان امروز (جمعه) بعد از تمرین به اردو می‌روند.

حسن خانمحمدی بازیکن اسبق و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس امروز در محل تمرین سرخپوشان حضور یافت و پس از دیدار و گفتگو با یحیی گل‌محمدی، کریم باقری و افشین پیروانی، خاطرات زمان بازیگری با یکدیگر را تازه کردند و از سوی کادر فنی یک پیراهن پرسپولیس به رسم یادبود به این پیشکسوت ارزنده اهدا شد.