شنبه یکم اردیبهشت ماه
نیم نگاه

مرتضی شمس را یاری دهید

آدم ها سرنوشت عجیبی دارند. چه بسیار افرادی که پشت چهره آرامشان دنیایی از غم نهفته است. مثل مرتضی شمس عزیزمان که انگار با دنیایی از غم و اندوه زیسته است.

یکی دو سال پیش همسر جوانش را بر اثر بیماری سرطان از دست داد و هرگاه که او را می دیدیم از خلاء نبود بانوی مهربان می گفت و عجبا که دیروز شنیده ایم که خود مرتضی دچار عارضه ای مهلک در بخش حنجره شده است. باورمان نمی شود اما می دانیم که خطر همیشه در کمین ماست. برای مردی که همواره سیمایی مهربان و بشاش داشت و قلم و ادبیاتی روان تحمل اندوه از دست دادن همسر سنگین بود.

آن هایی که با نثر شیوای مرتضی شمس و ستون کارت زرد، سبز و قرمز اخت بودند به یاد دارند که چه موشکافانه به دل قضایا می زد و اکنون او به دعای دوستان و حمایت جامعه ورزش نیاز دارد. هزینه دارو و درمان و انجام جراجی کمر شکن است و آن هم برای خبرنگاران و نویسندگانی که با هیچی می سازند و نرده بان ترقی ورزشکاران و مسئولان را بر دوش خسته می گیرند.

اینک وظیفه انجمن ورزشی نویستان سترک است که به یاری مرتضی شمس بشتابند و او را تنها نگذارند و امیدواریم دکتر حمید سجادی وزیر محترم و دکتر صالحی امیری و مدیران باشگاه های ورزشی آستین همت بالا بزنند و با کرم و درم خود از این ورزشی نویس توانا حمایت کنند.

نویسنده: حسین علی اسماعیلی