پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
نیم نگاه

آقای نماینده! ورزش صاحب دارد

بعد از انتخابات نمایندگان محترم مجلس، البرز ورزشی شاید از نخستین رسانه های کشور بود که به صراحت خطاب به منتخبان مردم تاکید کرد که وظیفه شما در وهله اول رسیدگی به مشکلات اقتصادی و رفع بیکاری جوانان مملکت است.

دست بر قضا یکی از این نمایندگان که شعارهای انتخاباتی خوبی هم می داد، جناب قاضی زاده هاشمی بود که در مناظره های خود بارها بارها تاکید ورزیده بود که عمده مشکلات کشور را می تواند یک ماهه برطرف سازد. هرچند که قدیمی ها می گویند حرف مالیات ندارد، اما معتقدیم انسان در قبال گفته های خود نیز مسئول است. اکنون اما با وجود تاکیدات بسیار ریاست جمهوری مشاهده می کنیم که برخی از نمایندگان مجلس رسالت و وظایف اصلی خود را در قبال جامعه فراموش کرده اند و به ورزش و فوتبال رسیدند.

از اینکه مشاهده می کنیم امثال آقای قاضی زاده به دنبال کسب شهرت بیشتر و مطرح شدن افزون تر در رسانه ها از طریق پرداختن به مشکلات ورزش هستند، تعجب می کنیم؛ چرا که مشکلات هزارتوی جامعه همچنان به قوت خود باقیست و ای کاش امثال آقای قاضی زاده می توانستند برای فوتبال هم کاری انجام می دادند. ورزشی که با یک فدراسیون کم حاشیه به جام جهانی رسیده بود، به جای تقویت در اثر مداخلات برخی نمایندگان دچار سرگشتگی و بی برنامگی بی سابقه ای شده است. از آنجایی که نمایندگان محترم ورزش باید پاسخگوی مردم باشند، از جناب قاضی زاده و دیگران درخواست می کنیم که دست از ورزش بکشند چرا که صدها چهره شاخص، تحصیلکرده، متشخص و مدبر دارد و نیازی به ورود آقایان ندارد.

لطفا سه سال باقی مانده را به درمان دردهای جامعه اختصاص بدهید و ورزش و فوتبال را به اهلش بسپارید.

نویسنده: حسین علی اسماعیلی