شنبه یکم اردیبهشت ماه
اخبار داغ فوتبال پایه؛

خط و نشان استقلال در کنار باخت پرسپولیس

رقابت های فوتبال باشگاه های تهران در سطح پایه همچنان داغ و گرم و پرجذاب است. با آنکه در هفته اول رقابت ها قرار داریم، اما سطح کیفیت و کمیت بازی ها چنان بالاست که باعث شد تا تمامی بازی ها در سطوح مختلف با تماشاگران پرتعداد همراه باشد.

نتایج نوجوانان

در رقابت های فوتبال نوجوانان شکست و مقاومت و پرسپولیس بحث انگیز دیده شد اما پیروزی استقلال آن هم با چهار گل معادلات را به هم ریخت. حساس ترین بازی روز را دو تیم سایپا و پرسپولیس برگزار کردند که سایپا با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید. تساوی ایرانمهر با فولاد کاوه که شش گل همراه داشت از دیدارهای پرگل بازی هفته اول بود. کیا که با سه گل مقاومت را شکست داد، بار دیگر خود را به عنوان مدعیان مطرح کرد. نتایج بازی ها به شرح ذیل است:

استقلال 4 – انرژی پیشرو صفر

دوستی مهر یک – احسان ری صفر

مهریاران یک – پیروزان نگین صفر

کیا 3- مقاومت صفر

پارسیان یک – شاهین یک

سایپا 3 – پرسپولیس 2

پیکان 3 – فتحان آرشاک صفر

ایرانمهر 3 – فولاد کاوه 3

 

نتایج امیدهای تهران

خط و نشان استقلال

در سطح رقابت های فوتبال پایه دیدارهای فوتبال امیدهای تهران دارای رنگ و لعاب خاص است. در هفته اول بازی ها شاهد استقبال گروهی از مردان خاص در این مسابقات بودیم که مایه دلگرمی شد. حضور ریاست هیات فوتبال تهران بر سر زمین های مسابقه یا مقامات ارشد باشگاه ها طاهری قائم مقام پیکان بر سر مسابقات موجب شد تا دونده بازی ها چنان دیدنی باشد به طوری که بازی ها گویا در سطح بالاتر از امیدها در جریان است. پیروزی پر گل امیدهای استقلال آن هم با 4 گل مقابل نیروی زمینی خط و نشان پررنگی از سوی شاگردان آرش برهانی برای سایرین بود.

شکست غیرمنتظره پرسپولیس با یک گل مقابل اکسیر تعجب خیلی ها را برانگیخت. البته پرسپولیس با توجه به این شکست می تواند در جمع مدعیان باقی بماند؛ چرا که انصاری تیم خوبی را در اختیار دارد اما در هفته اول غافلگیر شد. باخت یک بر صفر مقاومت مقابل پدیده غرب پویان نشان داد که مقاومت در قیاس با سال های گذشته اش فاصله فراوان دارد. در دیدار سایپا با پیکان، سایپا اسیر یک ضربه شد تا شکست را در شروع فصل مقابل پیکان دریافت کند. نتایج بازی ها:

عقاب نهاجا صفر – آسیا الوند صفر

اکسیر یک – پرسپولیس صفر

استقلال 4 – نیروی زمینی صفر

کوهسار یک – فولاد ماهان یک

نهال شمیران 2 – داماش صفر

پدیده غرب پویان یک – مقاومت صفر

دنا صبا یک – اسپهبد قارن صفر

پیکان یک – سایپا صفر