پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
اخبار کوتاه فوتبال

گره پرونده شارلوا و حسین زاده!

حسین زاده هافبک طراح استقلال برای عقد قرارداد رسمی با این تیم بلژیکی دچار مشکل شده است زیرا مبلغ رضایتنامه وی به استقلال پرداخت نشده و این بازیکن نمی تواند تا زمان پرداخت 250 هزاردلار به باشگاه استقلال قرارداد خود را رسمی کند.

این در حالی است که سردار آجورلو از طریق کمیته حقوقی باشگاه به حسین زاده پیغام داده در صورتی که تا دو روز آینده این مبلغ به باشگاه واریز نشود، استقلالی ها اقدامات قانونی را برای بازگشت این بازیکن انجام می دهند و حسین زاده باید خود را در تمرینات به ساپینتو سرمربی تیم معرفی کند و قید لژیونر شدن را بزند.

 

قایدی یک قدم تا استقلالی شدن

مهدی قایدی بازیکن تیم الشباب الاهلی که با این تیم دچار مشکل شده و باید به تیم دیگری برود به استقلال بسیار نزدیک شده است. مدیران این تیم که تمایل زیادی به جذب قایدی دارند در انتظار توافق مالی با مسئولان تیم اماراتی هستند تا انتقال این بازیکن به استقلال نهایی شود.این بازیکن که تمایل بسیاری داشت که با اصرار همسرش در امارات به فوتبال خود ادامه دهد با موانعی روبه رو شده که احتمال بازگشتش به استقلال را بیشتر می کند؛ زیرا مسئولان الشباب تنها رضایت وی را برای تیم های قعر جدولی امارات صادر می کنند و این مشکل قایدی را به سمت استقلال سوق می دهد. استقلالی ها در حال بررسی شرایط هستند تا پس از عقد قرارداد رسمی با قایدی را نیز جذب کنند تا به نوعی در آستانه آغاز بازی های لیگ دو بمب بزرگ را در استقلال منفجر کنند و از انتقادات علیه خود بکاهند.

 

وضعیت مبهم حردانی در استقلال

عادل حردانی مدافع استقلال که در جریان بازی دوستانه این تیممصدوم شد با وضعیت نامشخصی روبرو شده و فعلا باید به درمان پای مصدومش مشغول شود. این بازیکن که در حال حاضر در پست دفاع راست استقلال تنهاست و هواداران نیز نگران شرایط تیم در ایت پست هستند قرار است سریع خود را به تمرینات برساند اما در حال حاضر وضعیتش مبهم است و ساپینتو نیز از پزشکان تیم درخواست کرده که وی را هر چه سریع تر به تمرینات برسانند تا وی بتواند از حردانی در بازی مهم ابتدایی استقلال مقابل سپاهان استفاده کند. در صورتیک ه حردانی به بازی آغازین استقلال نرسد ساپینتو تنها می تواند از رضا میرزایی بازیکن تازه وارد استقلال در ترکیب اصلی تیم استفاده کند.

 

محبی در ترکیب استقلال مقابل سپاهان

هافبک تیم سانتاکلارا سرانجام با استقلال به توافق رسید و یک فصل برای آبی ها به میدان می رود. محبی که با دردسر فراوان توانست نظر مدیران و سرمربی سانتاکلارای پرتغال را جلب کرده و از این تیم جدا شود وارد تهران شده تا جلسه نهایی خود را با مدیران استقلال و شخص آجورلو برگزار کرده و رسما استقلالی شود.