چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه

تقابل غایب‌ها در هفته اول لیگ

در صورتی که کمیته استیناف محرومیت گل محمدی را نبخشد بازی هفته اول تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن با غیبت سرمربیان این دو تیم همراه خواهد بود.

یحیی گل‌محمدی به دلیل اعتراض‌هایی که در بازی با ذوب‌آهن انجام داد از سوی کمیته انضباطی به دلیل درگیری و مشاجره با داوران بازی نه تنها جریمه مالی شد بلکه محرومیت تعلیقی دو جلسه‌ای او نیز فعال شد. این رای در حالی صادر شد که لیگ برتر تمام شده بود. از این رو سرمربی پرسپولیس باید این دو جلسه محرومیت را در لیگ پیش رو سپری کند. اگر این محرومیت پا برجا بماند گل‌محمدی بازی‌های هفته اول و دوم مقابل تیم‌های ذوب‌آهن و فولاد را از دست خواهد داد.

به همین بهانه باشگاه پرسپولیس که به هیچ وجه نمی‌خواهد سرمربی خود را در این بازی‌ها همراه نداشته باشد خواهان تجدید نظر در این رای شد. با توجه به این که در حکم محرومیت گفته شد بود این رای قابل تجدید نظر است  باشگاه پرسپولیس امیدوار است بتواند رای را شکسته و سرمربی خود را از محرومیت نجات دهد.

این در حالی است که در سوی دیگر میدان مهدی تارتار نیز از بازی اول که مقابل پرسپولیس برگزار خواهد شد از همراهی تیمش محروم است. تارتار در بازی آخر فصل قبل مقابل تیم گل‌گهر از داور مسابقه کارت قرمز دریافت کرد و نمی‌تواند مقابل پرسپولیس به میدان برود.

به این ترتیب اگر یحیی گل‌محمدی بخشیده نشود دو تیم در این بازی سرمربیان خود را همراه نخواهند داشت.

این در حالی است که تارتار و گل‌محمدی از جمله مربیان آرام فصول گذشته بودند اما سابقه و آنچه در فصل قبل رخ داد نشان می دهد لیگ ما شرایط را برای پرخاشگری هر مربی فراهم می‌کند. از این رو با توجه به مربیان پرخاشگری که امسال در لیگ برتر حضور دارند میتوان از حالا لیگ برتر را با حواشی زیادی پیش‌بینی کرد.