جمعه دهم فروردین ماه

سه خارجی در راه مس

تیم مس کرمان برخلاف سیاست های سرمربی خود در نظر دارد با جذب بازیکنان خارجی با قدرت بیشتری لیگ برتر را ادامه دهد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: تیم مس کرمان که به تازگی به لیگ برتر آمده و امروز اولین بازی رسمی خود در لیگ برتر را مقابل تیم نفت مسجدسلیمان انجام می دهد برای تکمیل تیم خود سه بازیکن خارجی جذب خواهد کرد. این تیم در بازار نقل و انتقالات بازیکنان گرانقیمتی جذب نکرد و بر خلاف دیگر تیم استان، مس رفسنجان هزینه زیادی نکرد. از این رو این تیم در نظر دارد با جذب چند بازیکن خارجی نیازهای خود را برطرف کرده تیم را تقویت کند.

پیش از این فرازد حسین خانی گفته بود علاقه ای به جذب بازیکن اسمی و بریز و بپاش در فصل  نقل و انتقالات ندارد. اومتذکر شده بود اتحاد تیمی از جذب بازیکنان اسمی مهم تر است و از این رو قصد داشت همانطور که در لیگ یک از بازیکنان بومی و جوان استفاده کده بود و به لیگ برتر صعود کرد بار دیگر به همین رود تیم داری کند.

گویا او با توجه به این که نتونسته در بین بایکنان داخلی برخی نیاز های تیمش را برطرف کند به جذب بازیکن خارجی تمایل پیدا کرده است. از طرفی سایر رقبا در لیگ جاری به خوبی تجهیز شده اند و تیم مس کرمان نیز بودجه خوبی برای جذب بازیکن دارد.به این ترتیب تیم مس کرمان به زودی با جذب یک مهاجم و دو مدافع لیست خود را تکمیل کرده و در ادامه مسابقات با قدرت بیشتری به کارش ادامه خواهد داد.