جمعه دهم فروردین ماه
ماجرای عجیب سید در والیبال

نا کرده گنه کیست بگو ...

اتفاق عجیبی در والیبال ایران رخ داد. در روزی که سید موسوی به عنوان سرگروه تیم ملی معرفی شد وی ناگهان قید همکاری با تیم ملی را زد و با بیان برخی از انتقادات متوجه مدیریت در فدراسیون والیبال بود غزل خداحافظی را سر داد.

این تصمیم سوپراستار دهه اخیر والیبال ایران بازتاب مثبت و منفی زیادی را در پی داشت. برخی او را متهم به هواداری از سرپرست برکنار شده تیم ملی ساختند و عده ای نیز اقدام سید را غافلگیری سرمربی کنونی تیم ملی خواندند.

سید همان بازیکنی است که از نوجوانی تا بزرگسالی برای تیم ملی والیبال ما افتخار آفرید و فراموش نمی کنیم که حدود دو سال پیش در انتخابی المپیک چگونه با آبشارهای برق آسای خود تیم ایران را از گرداب چشم بادامی های کره ای نجات داد و جواز المپیک را گرفت.

سید هم مانند همه انسان ها می تواند خشمگین و گاهی عصیانگر شود" ناکرده گنه کیست بگو"

این که سید زمان مناسبی را برای پس زدن دعوت عضویت در تیم ملی را انتخاب نکرده است تردیدی ندارد ولی کاش در فدراسیون والیبال فردی بود که در بزنگاه بودن و نبودن آبی بر آتش سید می ریخت.

رئیس در قونیه است و به جز ایشان هیچ فرد والیبالی دارای شان در این حومه وجود نداشت تا به مرد با تجربه والیبال می گفت: حق ندارید از افتخار پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی خود را محروم سازید.

پیامد اقدامات سید مصاحبه عالی میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ملی بود که برخلاف بعضی از تازه به دوران رسیده ها با سید هم آوایی و همدلی کرد.

حق شناسی و حرمت به کسوت نباید در والیبال به دست فراموشی سپرده شود که ما از این بابت رنج ها برده ایم.

نویسنده: جمشید حمیدی