پنجشنبه نهم فروردین ماه

پشت پرده اخبار فوتبال

باشگاه ملوان انزلی در اقدامی اصولی،بهمن صالح نیا پدر فوتبال گیلان را به عنوان رئیس دائمی باشگاه ملوان معرفی کرد.

این اتفاق طی مراسمی و با حضور پیشکسوتان باشگاه ملوان صورت گرفت.

بهمن صالح نیا از موسسین وبنیانگذار باشگاه ملوان به شمار می آید.

* حکم محرومیت لیدر باشگاه پرسپولیس که ممنوع الورود به کلیه اماکن و ورزشگاه های فوتبال شده بود به برق و باد لغو شد که علتش خرید محرومیت با پول بود. حالا بگوئید علم بهتراست یا ثروت.

  امیر حسین حسین زاده که برخی بر اساس اطلاعات نا درست اعتقاد به بازگشت او به استقلال داده بودند، ظرف چند روز آینده قراردادش را با شالروا منعقد خواهد کرد. در پی پرداخت پول حق جذب حسین زاده به باشگاه پرتغالی که محمد محبی در آن توپ می زد، هم محبی با استقلال به امضا رسید و هم حسین زاده با شالروابه عقد قرارداد راه یافتند.

  *بر اساس نامه ارسالی فیفا به باشگاه پرسپولیس و توصیه این نهاد بین المللی به پرسپولیس قرار شد اختلاف مالی باشگاه پرسپولیس وشجاع خلیل زاده بدون راهیابی به کمیته انضباطی فیفا وبه صورت تفاهم آمیز بین طرفین حل و فصل گردد.باشگاه پرسپولیس موافقت خودرا برای انجام مذاکره رو در رو اعلام کرد وشجاع هم پیشتر اعلام کرده بود که حاضر به گفتگوی رو در رو است.

*  محمدرضا ساکت مدیر عامل باشگاه سپاهان به واکنش در برابر این حرف که برخی ها از طریق ناپاکی به قهرمانی لیگ دست یافته اند گفت: این حرف نه درست است و نه منطقی. هیچ قهرمانی ناپاک در لیگ تا کنون رقم نخورده است. آنهایی که اعتقاد به قهرمانی ناپاک در لیگ دارند خودشان مشکل دارند.

آن ها با نگاه مثبت و برخورد مهربانانه و تفکر سلامت مشکل دارند و از اینرو نمی توانند پاکی را تشخیص بدهند.

* اکبر اوتی که همان اکبر میثاقیان باشد بار دیگر به صحنه فوتبال بازگشت.

میثاقیان را این بار با تیم شهرداری نوشهر تیم زادگاهش در میادین دیده خواهد شد.

میثاقیان که اصالت خراسانی دارد سال ها در خطه شمال ایران مربیگری کرده است و وی از لحاظ رفتار و کرداد یک مربی منحصر به فرد است.

* مجید جلالی کارشناس فوتبال که فعلا بدون تیم مانده است می گوید، به زودی باشگاه استقلال و سپاهان متوجه خواهند شد که با خرید ساپینتو و مورایس مربیان پرتغالی چه اشتباهی مرتکب شده و چه کلاهی بر سرشان رفته است. اگر اینگونه پیش برویم به زودی کی روش هم به این دو اضافه خواهند شد.