پنجشنبه سی ام فروردین ماه

اعتماد ساپینتو به سرمربی تیم قهرمان

تیم استقلال در دیدار ابتدایی لیگ به مصاف تیم سپاهان می رود و ساپینتو سرمربی استقلال قصد دارد در این مصاف پیروز میدان باشد.

علاوه بر اینکه در مقابل مورایس هم شهری خود قرار می گیرد بسیارعلاقه دارد که با پیروزی در این بازی خود را در دل هواداران جا کند تا تیم با شرایط ایده آل به مصاف حریفان بعدی خود برود.

استقلال در این بازی چند مهره اصلی خود را در اختیار ندارد و این موضوع عامل این است که وی نتواند با تمام قوا به مصاف تیم مورایس برود، این مربی صالح حردانی را به دلیل مصدومیت در این بازی در اختیار ندارد و همین موضوع برای وی به دردسر بزرگی تبدیل شده است زیرا حردانی یکی از مهره های اصلی ساپینتو در تیم است که می تواند شرایط را برای این مربی تغییر دهد.

آبی ها در این دیدار مرادمند را نیز در اختیار ندارند این بازیکن که همچنان با مشکل سربازی روبروست نمی تواند در این بازی استقلال را همراهی کند و حتی گفته می شود که وی در حال حاضر شرایط حضور در ترکیب تیم را ندارد و امکان غیبتش تا شهریور ماه در ترکیب استقلال وجود دارد.

کاوه رضایی نیز دیگر بازیکن استقلال است که شرایط بازی برای تیمش را به دست نیاورده و در مقابل سپاهان غایب است.

استقلال در این دیدار حسین حسینی را درون دروازه به عنوان کاپیتان در اختیار دارد و روزبه چشمی در کنار سیلوا و عارف غلامی ترکیب دفاعی تیم را تشکیل می دهند و با اینکه ساپینتو اعتقاد به دفاع چهارنفره دارد اما در استقلال ترجیحش استفاده از سه مدافع است.

در میانه میدان اما استقلال مهدی پور و زبیر نیک نفس را در اختیار دارد و جعفر سلمانی و یامگا نیز در کناره ها تیم را یاری می کنند.

خط حمله استقلال پستی است که حرف و حدیث در موردش بسیار زیاد است و ساپینتو در دیدار ابتدایی قصد دارد از بازیکنان آماده اش استفاده کند تا شرایط آنها را مورد بررسی قرار دهد.سجاد شهباززاده و آمانوف به عنوان مهاجمان کناری قرار است که پیمان بابایی را حمایت کنند زیرا سرمربی استقلال از بازیکن جدید تیم بسیار رضایت دارد و اگر بابایی در این دیدار نظر ساپینتو را جلب کند این بازیکن می تواند به مهاجم ثابت استقلال در لیگ تبدیل شود.

گفتنی است ساپینتو در این دیدار به دنبال حفظ رکورد استقلال و تثبیت جایگاه خود در بین مربیان خارجی استقلال است تا ازهمین ابتدای لیگ برای دیگر مربیان خط و نشان کشیده و مهمتراینکه هوادار  استقلال را راضی و خوشنود کند تا آن ها خاطره خوش با فرهادمجیدی را فراموش کنند.

نویسنده: سوده رحمانوند