پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
در واکنش به انتقادات سیدموسوی؛

داورزنی: 65میلیارد هزینه کرده ایم

رئیس فدراسیون والیبال در واکنش به انتقادات سیدموسوی و میلاد عبادی پور درباره اوضاع جاریه فدراسیون والیبال گفت: سال ۱۴۰۰ حدود ۶۵ میلیارد هزینه کردیم که تنها ۸، ۹ میلیارد آن را دولت داد. در سال جاری هم تا الان ۲.۵ میلیارد وزارت و ۱.۵ میلیارد کمیته ملی المپیک به ما داده است اما نزدیک به ۳۰ میلیارد هزینه کرده‌ایم.

در سال های گذشته چند صد میلیون برای مکمل‌هایی که پزشکان تیم اعلام می‌کردند هزینه می‌کردیم، الان هم تلاش کردیم تا همه را تأمین کنیم. در خصوص فیزیوتراپ هم باید گفت فیزیوتراپ‌ها باید آی‌دی جهانی داشته باشند. ما نفراتی معرفی کردیم اما افروزی نتوانست بنا به دلایل شخصی تیم  را همراهی کند. در کنار آن فرهادی را معرفی کردیم و دوست داشتیم حضور داشته باشد. در مجموع خود ما هم ناراحت هستیم که هنوز نتوانستیم در یک شرایط مطلوب از بچه‌ها حمایت کنیم.

داور زنی افزود؛خیلی نباید به این مسائل پرداخته شود. در دنیا هم چنین اتفاقاتی می‌افتد که یک بازیکن قدیمی شاید نتواند با شرایط کنار بیاید و در تیم ملی نباشد. یا کادرفنی او را کنار بگذارد. این را باید در نظر بگیریم که والیبال ما بزرگتر از نام بازیکنان یا رئیس فدراسیون است. همه باید به فکر منافع ملی باشیم و در این راستا تلاش کنیم.