جمعه سی و یکم فروردین ماه
انجمن ورزشی نویسان و خبرنگاران برگزار کرد؛

تجلیل از پیشکسوتان عرصه رسانه

آیین گرامیداشت روز خبرنگار در سالن سعدی برج میلاد برگزار شد. این همایش از سوی انجمن ورزشی نویسان و خبرنگاران با شرکت رایان ارتباط برگزار شد و طی آن از حدود 100 خبرنگار پیشکسوت تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از خانواده شهید صارمی در مقدمه این همایش قرار گرفت و نیز تکریم از حمید بهمنی خبرنگار و فیلمبردار جانباز که با تحسین و تشویق همراه شد. دکتر حمید احمدی رئیس انجمن ورزشی نویسان و دکتر یونس شکرخواه استاد دانشگاه درباره فراز و فرودهای رسانه های ورزشی در کشور صحبت کرده اند و نیز تعهدی که در قبال رسالت روزنامه نگاری دارند. بدون تردید آماری که از سوی رئیس انجمن ورزشی نویسان ارایه شد، هشداردهنده و نگران کننده بود. به هر روی در کنار تجلیل از پیشکسوتان رسانه که در بین آنها جمشید حمیدی، رضا صادق زاده، اکبر عزیزی و حسن امامقلی از موسسه البرز ورزشی حضور داشتند و نیز تقدیر از چند خبرنگار ایرانی که در مسابقات بین المللی ایپس حایز رتبه شده اند از جمله وحید جعفری و مریم مجد و ... جالب توجه بود.

در برپایی این همایش حاج احمد میرزاییان، مهدی شکری، مهدی زارع و خانم ها پیراکوه و مشکین باف و همچنین آقای پورحسن عضو هیات مدیره برج میلاد و دکتر آخوندی عضو شورای شهر نقشی پررنگ داشتند. درباره اینترنت رایگان به خبرنگاران و طرح ترافیک نیز نماینده وزارت ارشاد سخنانی ایراد کرد که امیدواریم با پیگیری همکاران مان در انجمن تحقق پیدا کند. اینکه در کشور ما بالغ بر 16هزار رسانه رسمی وجود دارد و مخاطبانی که برآورده ساختن خواسته ها و انتظاراتشان پایمردی طلب می کند.

گزارش: ج - دوستدار