شنبه یکم اردیبهشت ماه

پیمان اکبری با جوانان در منامه

پیمان اکبری با جوانان در منامه بازیکنان جوانان ایران از تایلند به  بحرین  رسیدند و قرار است  پیمان نیز راهی آن سوی آب ها شود.

اکبری مشاور و مدیرفنی تیم جوانان است که فدراسیون والیبال برای آن سنگ تمام گذاشته است. مردان جوان ایرانی امروز بعدازظهر تمرینی سبک خواهند داشت تا با توجه به پروازی که پشت سر گذاشتند ریکاوری شوند.

ژاپن و قطر دو تیمی هستند که پیش از تیم ملی والیبال ایران به شهر منامه رسیده بودند.

شاگردان مومنی‌مقدم پنج روز تا شروع مسابقات فرصت دارند تا ضمن هماهنگ شدن با شرایط آب و هوایی کشور بحرین با پیگیری تمرینات برای این رقابت‌ها آماده‌تر شوند.

عرشیا بهنژاد، پندار مومنی‌مقدم، امیرمحمد گلزاده، متین جعفری، سجاد جلوداریان، یوسف کاظمی، عرفان نوروزی، مهدی بیاتی، مبین نصری، یونس جوان، پوریا حسین‌خانزاده و پوریا حسین‌پور بازیکنان تیم ملی والیبال جوانان ایران در این رقابت‌ها هستند. این تیم باید در اندیشه قهرمانی جهان باشد و بعید می دانیم در سطح آسیا رقیبی داشته باشد.

امیرمهدی نفر (سرپرست)، رضا مومنی‌مقدم (سرمربی)، پیمان اکبری (مدیر فنی)، مهران زارع، علی فتاحی و محمد منصوری (مربیان)، عرفان مداح (فیزیوتراپ)، محسن سیاه‌دوش (آنالیزور)، چالاک محمدرحیمی (ماساژور) به عنوان کادر فنی همراه تیم ملی جوانان به بحرین سفر کردند و سائد جدیدالاسلام در تهران به آنالیز حریفان پرداخته و اطلاعات را برای کادرفنی ارسال خواهد کرد.