چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

ساکت نمی خواهد استعفا دهد؟

اتفاقاتی که اخیرا پیرامون باشگاه سپاهان و مدیرعامل این تیم رخ می دهد این سوال را در اذهان عمومی به وجود می آورد که وقتی او پاسخگو نیست، آیا زمان استعفا فرا نرسیده است؟

سپاهان فصل را خوب شروع کرد، اما اتفاقات و حواشی اخیر قطعا روی عملکرد این تیم تاثیر گذار خواهد بود. افزایش بودجه این تیم در دوران بازگشت ساکت به مدیریت از یک سو و در ادامه برخی موضوعات پیرامون حقوق  92 میلیونی این مدیرعامل باعث شد تا سپاهان در همین ابتدای فصل دستخوش حواشی شود.این اما پایان ماجرای ساکت و سپاهان نیست. اخیرا دوبازه موضوع بازنشستگی این مدیرعامل نیز مطرح شده است.

سپاهانی ها که از دوران مدیرعاملی ساکت خاطرات خوبی با تیمشان دارند به توانایی های او در امر مدیریت واقف هستند از این رو می خواهند هر طور شده او را حفظ کنند. ساکت اما مخالفانی هم دارد که از بسیاری از قضایا در مورد وی با خبرند و هر بار با رو کردن یکی از آنها تلاش می کنند او را در تنگنا قراردهند. داستان از آنجایی حاد تر شد که در گزارش تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان دو بند ورزشی رویت می شود.

در یک بد از آن به همان افزایش بودجه اشاره شده است.دقیقا همین بند است که به بازنشستگی ساکت مربوط است. نه این که فقط ساکت مورد بحث باشد در کلیتی که اعلام شده نام ساکت نیز به عنوان یکی از بازنشستگان حقوق بگیر دیده می شود.

برای بازرسان وقتی موضوع حساس می شود که افزایش بودجه باشگاه سپاهان با سیر نزولی و خیره کننده در زمان مدیریت ساکت صورت می گیرد و موفقیتی هم حاصل نشده و دستاوردی برای باشگاه سپاهان نداشته است. محمدرضا ساکت هنوز زخم هایی که از خود در زمان حضورش در فدراسیون بر جاگذاشته التیام نبخشیده که حالا پرونده هایی از او در باشگاه فولاد عیان می شود.

این موارد قطعا به این راحتی ها حل نمی شود و سپاهان از آنچه در ادامه اتفاق خواهد افتاد صدمه می بیند. این تیم که در فصل جدید رویای قهرمان را در سر می پروراند و رسیدن به جام برایش محتمل تر بود حالا از ناحیه مدیریت می لنگد. وقتی او در مقابل اتفاقات قرارداد ویلتموس پاسخگو نیست و خود را مقصر نمی داند، وقتی در برابر شرایط بازنشستگی خود جوابی نمی دهد و وقتی در برابر تعجب همگان از حقوق 92 میلیونی اش سکوت می کند. به این فکر می کنیم که او نمی خواهد استعفا دهد؟

نویسنده: نیلوفر مژدهی