شنبه یکم اردیبهشت ماه

اعتراض ها به داوری بالا گرفت

با شروع لیگ اشتباهات داوری هم آغاز شد و هنوز مسابقات حساس نشده صدای اعتراض تیم ها بلند شده است.

هنوز هفته دوم لیگ برتر به پایان نرسیده صدای اعتراض مربیان و بازیکنان نسبت به اتفاقات داوری شنیده می شود. کارشناسان بر اشتباهات داوری صحه می گذارند و برخی اشتباهات محرز است. این در حالی است که لیگ هنوز حساسیتی ندارد و از دست رفتن برخی موقعیت ها برای تیم ها چندان اهمیت ویژه ای ندارد چرا که اگر اینطور بود اعتراضات به چند کلمه گفت وگو در کنفرانس خبری ختم نمی شد.

در واقع به نظر می رسد داوری ها نسبت به فصل قبل بهتر که نشده بد تر هم شده است و اگر به همین روال ادامه دهند با حساس شدن مسابقات و فشردگی رقابتها شاهد رفتارهای پرخاشگرانه از مربیان خواهیم بود. هنوز یادمان نرفته این مربیان هنوز لیگ شروع نشده در رقابتهای دوستانه که حساسیتی نداشت چطور از خجالت هم در آمدند . پس قابل پیش بینی است که از شاغلان در لیگ در ادامه با توجه به اشتباهات فاحشی که از داوران می بینیم رفتارهای پرخاشگرایانه ببینیم.

از این رو به نظر می رسد با توجه به این که فعلا در فوتبال ایران خبری از وار نیست فدراسیون و سازمان لیگ و در ادامه کمیته داوران باید فکری به حال این داوری ها کنند تا در نتیجه آرامش از لیگ گرفته نشود.این در حالی است که در بازی های  استقلال، نساجی و مس رفسنجان در هفته اول شاهد اعتراضات زیادی بودیم. این اشتباهات به هفته دوم هم کشید و هنوز به طور کامل هفته دوم تمام نشده شاهد اعتراض تیم نساجی در بازی با سپاهان هستیم.