شنبه یکم اردیبهشت ماه
والیبال جام واگنر- کراکوف

خودباوری مهره های کنار مانده

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه نوزدهمین دوره جام واگنر ماراتنی زیبا مقابل صربستان برگزار کرد اگرچه این بازی را سه بر دو باخت اما چند نکته مثبت در پی داشت.

حضور موفق محمدجواد معنوی نژاد بازیکن شاغل در لیگ فرانسه در پست قدرتی دریافت کننده بود. وی که شیوه خاصی در حملات روی تور دارد در سرویس و دریافت هم به خوبی ظاهر شد تا دل بهروز عطایی برای داشتن قدرتی زن های جایگزین قرص تر شود.

علی اصغر مجرب در پست سرعتی بهتر از مسابقه قبل بود و امید می رود که او را به تدریج در فرم مطلوب پیدا کنیم.

از سویی دیگر مهدی جلوه دیگر مدافع وسط تیم ملی هم در این بازی عملکرد بارزی داشت و حرکات وی در محافظت از منطقه خود و همچنین پیوستن مثبت میلاد عبادی پور و امین اسماعیل نژاد با وجود شناسایی حریفان از آن ها به نسبت موفق بودند و محمدرضا حضرت پور هم در توپ گیری چشم گیر بود و در مجموع پیشرفت تیم ایران در دفاع روی توپ موجب دلگرمی بود اما رمز پیروزی صرب ها وارد کردن ضربه به نقاط طلایی زمین ایران بود. حضور گاه و بیگاه جواد کرمی و بازی سازی طاهر وادی از جلوه های دیگر مسابقه فوق بود. تودور پاسور جوان صربستان در تقسیم پاس ها خوب عمل کرد و نقش کلیدی ایووویچ و لیسیناک در این پیروزی برجسته بود. کولاکوویچ سرمربی صربستان دیشب از کوواکویچ، آتاناسویچ دو ستاره بلندآوازه خود بهره نگرفت.تیم ملی امشب ساعت 22:30 دقیقه آخرین مسابقه را با تیم ملی آرژانتین برگزار خواهد کرد.

نویسنده: جمشید حمیدی