پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

جریمه و نقره داغ در فوتبال

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در جدیدترین نشست خود جرایم نقدی و محرومیت هایی را برای برخی از بازیکنان در نظر گرفته است که می خوانید.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: دیدار تیم های سامیت تهران و استقلال شوش برگزار و از سوی حسن قشلاقی، بازیکن تیم سامیت تهران به دلیل رفتار غیر ورزشی و خودداری از اجرای دستور داور با وجود محرومیت، به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

هادی رحمانی، مربی تیم سامیت تهران نیز به دلیل رفتار غیر ورزشی به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

خالد چنانه، بازیکن استقلال شوش به دلیل رفتار غیر ورزشی به توبیخ کتبی محکوم شد.

حسن گله دار، سرپرست تیم استقلال شوش به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

تیم استقلال شوش به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

مسابقه تیم های فرهنگ رامهرمز و نفت و گاز گچساران برگزار شد و از سوی احمد ابوالعباسی، بازیکن تیم فرهنگ رامهرمز تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد. وی به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است. وی باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

احمد زنگنه، کادر فنی تیم فرهنگ رامهرمز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه، به 5جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

از سوی محسن نظری، بازیکن تیم فرهنگ رامهرمز تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد. وی به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است. وی باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

همچنین یعقوب محمد علی زاده، بازیکن تیم فرهنگ رامهرمز تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه انجام داد. وی به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

گفتنی است، از سوی رضا کمائی؛ بازیکن تیم فرهنگ رامهرمز تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد. وی به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است. وی باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

تیم فرهنگ رامهرمز به دلیل بدرفتاری تماشاگرانش به یک جلسه از همراهی و حضور تماشاگرانش در مسابقات داخلی محروم شد و باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.