شنبه یکم اردیبهشت ماه

همراه با انتخابات فدراسیون فوتبال

تا چند روز آینده شاهد و ناظر انتخابات در فدراسیون فوتبال خواهیم بود. با توجه به نزدیکی انتخابات، حرف و حدیث ها روز به روز رنگ آمیزتر از روز قبل نشان داده و همین نکته باعث گشته تا حساسیت ابعاد بیشتری به خود بگیرد.

در این ارتباط اخباری به گوش می رسد که حکایت از نوع تلاش نامزدها را دارد.

از داخل فدراسیون خبر رسید که سرپرست فدراسیون فوتبال به دنبال گماردن و چیدمان افراد مورد نظر خود در هیات های فوتبال شهرستان هایی است که مدت ماموریت رئیس رو به پایان است تا بلکه با گماردن و تایید فرد مورد نظر بر آرای خود بیفزاید. فعلا در چند نوبت این اتفاق رقم خورده که عمده ترین آن در هیات فوتبال خوزستان بود.

اما بد نیست به این نکته هم توجه داشته باشید که معاونت قهرمانی وزارت ورزش در نشستی که بحث در خصوص فوتبال در آن دنبال می شد گفته است، نیازی احساس نمی شود که در وزارت ورزش به دنبال رد صلاحیت مهدی تاج یکی از کاندیداهای فدراسیون فوتبال باشیم. این گفته می تواند تعاریف زیادی به دنبال داشته باشد، اینکه تفکراتی در نزد برخی ها مبنی بر کنار زدن تاج از کاندیداتوری در انتخابات فدراسیون فوتبال وجود داشته که معاونت وزارت ورزش قهرمانی را بر آن داشته تا اینگونه سخن بگوید.

از سوی دیگر با توجه به هجمه هایی که به صورت آشکار و پنهان علیه تاج در حال شکل بندی است،این نامزد ریاست فدراسیون فوتبال همچنان بر حضورش در انتخابات پافشاری داشته و اعتقاد بر کسب اکثریت آرای مجمع فدراسیون فوتبال است.

از گوشه و کنار خبر رسید اخیرا جلسه و نشستی به صورت دورهمی دوستانه بین نبی، عابدینی و محمد حسین قریب برگزار شده است. این سه چهره آشنا در فوتبال چنانچه حضورشان در فوتبال پررنگ دیده شود می تواند بسیاری از مشکلات فنی واقتصادی فوتبال را حل وفصل کنند.

از دیگر کاندیدای فوتبال یعنی عزیزی محمدی کمتر اخباری در محافل رسانه ای به گوش می رسد. راویان خبر آوردند که او گرچه در رسانه ها دیده نمی شود،اما این دلیل بر آن نیست که عزیز محمدی فقط ثبت نام کرده باشد ودر برابر سایر اقدامات بی تفاوت مانده است وبلکه او بصورت چراغ خاموش و کسب حمایت از برخی نهاد ها به دنبال جلب رضایت آرای مجمع فدراسیون فوتبال است. در روزهای آینده وبا توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات که در تاریخ ۸شهریور انجام خواهد شد،اخبار پشت پرده انتخابات را بیشتر بازگو خواهیم کرد.