جمعه سی و یکم فروردین ماه

محمدکاظم: داشتن 10 بلندزن هم کم است

تیم ملی ایران بیشتر از سایر شرکت کنندگان در جام واگنر از قبل این مسابقات بهره برده است و من بیش از همه از بازگشت توام با سلامتی محمدجواد معنوی نژاد خوشحال هستم؛ چرا که خودم در اوج بازیگری و در شریطی که از باشگاه پروجای ایتالیا پیشنهاد داشتم، به دلیل آسیب دیدگی کتف از والیبال حرفه ای دور مانده ام...

محمد محمدکاظم بازیکن سابق تیم ملی و مربی کنونی در گفت و گو با البرز ورزشی با بیان این مطالب افزود: نگاهی به موقعیت قدرتی زن های تیم ملی در مسابقات جهانی نشان می دهد که شهروز همایونفرمنش می تواند جایگزین خوبی برای جابه جایی های احتمالی میلاد عبادی پور باشد. اما درخشش معنوی نژاد نباید مانع از نزول روحی و روانی امیرحسین اسفندیار شود. من این حس را در جریان تورنمنت واگنر دیده ام و امیدوار هستم که مربیان اجازه ندهند این جوان بسیار بااستعداد دچار افت شود.

محمدکاظم که پیش تر کتف خود را در کلینیک پیشرفته قطر جراحی کرده بود، درباره غیبت میثم صالحی نیز گفت: باید دید که وی کدام ناحیه از کتف خود را جراحی کرده است. اما امیدوار هستیم که در بازگشت به میادین شیوه اسپک و جهش خود را اصلاح کند؛ چرا که حتی با جراحی هم نمی تواند فشار گذشته را بر عضلات کتف وارد سازد. بلندزن ها نقش مهمی در تیم های ملی دارند و من فکر می کنم با داشتن حتی 10 بازیکن بلندزن قدرتی باز هم تیم ملی نیازمند بازیکنان پست 2 و 4 خواهد بود.

گفت و گو: جمشید حمیدی