سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه

درویش: پرسپولیس هیجان انگیزی را خواهید دید

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت فعلی تیم پرسپولیس  نکات تازه ای را مطرح می کند که شاید تاکنون  در هیچ جا و مکانی اینگونه سخن بر زبان نیاورده است.

* آنچه که در پرسپولیس دیده می شود، یکدلی و انسجام است. این مهم در درون باشگاه و در درون تیم و در نزد کادر فنی وجود دارد.

* اینکه در خارج از باشگاه چه حرف هایی مطرح می شود زیاد مهم نیست.البته ما از نقدها سازنده استقبال می کنیم، اما به این نکات هم واقف هستیم که برخی ها شیطنت را نمی توانند رها کنند و تلاش دارند تا با طرح نکاتی که وجود ندارد با رودررو قرار دادن اعضای تیم و کادرفنی در برابر ما بر انسجام تیم خدشه وارد سازند. ما از نیت آنها با خبر هستیم.

* به دنبال آن هستیم تا با هماهنگی اعضای هیات مدیره و گل محمدی سرمربی تیم، مهاجم خارجی دوم را به تیم اضافه کنیم. مذاکرات آغاز شده وخوب پیش می رود، اما هیچ اقدامی با فشار از سوی فضای مجازی انجام پذیر نخواهد شد.

* پرسپولیس فعلی قابل باور است. احساسم می گوید که در این فصل پرسپولیس هیجان انگیزی خواهید دید. این باور در تیم و در نزد کادرفنی وجود دارد.

* ارزیابی ما این است که کادرفنی بدون توجه به مسایل حاشیه ای اشراف کامل بر تیم داشته و مسائل را خوب پیش می برند، البته فعلا در شروع کار قرار داریم و اصولا در شروع کار هر اتفاقی قابل پیش بینی است.

* زیر بار فشار و تهدید تحت هیچ شرایطی نمی رویم و به دنبال کارهایی هستیم که با منطق وعقل سازگار دارد.