پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

پشت پرده اخبار فوتبال

جمعی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در نظر داشتند با صدور بیانیه ای علیه وزارت ورزش موضع مخالفت اتخاذ کنند، اما چون بازی پرسپولیس با آلومینیوم در پیش است، برنامه خود را به اوایل هفته آینده موکول کردند.

* شنیده ها حکایت دارد چون سازمان لیگ برای ارسلان مطهری کارت صادر او برای استقلال بازی کرده است؛ بنابراین باشگاه استقلال نمی تواند به صورت یک طرفه با مطهری فسخ قرارداد انجام دهد. در این حالت کاوه رضایی یا سیاوش یزدانی باید تا نیم فصل برای خالی شدن لیست استقلال خارج از تیم و در انتظار باقی بمانند.

* مجید نامجومطلق پیشکسوت باشگاه استقلال می گوید: در کشمکش ایجاد شده بین باشگاه با ارسلان مطهری مقصر باشگاه است. وقتی که برای تیم وضعیت مربی مشخص نیست و باشگاه با بازیکن قرارداد امضا  یا تمدید می کند، همین می شود که ملاحظه می کنید.مربی باید بگوید کدام بازیکن را می خواهد نه باشگاه.

* کامرانی فر دبیر فدراسیون فوتبال اعلام کرد: ما نمی توانیم بدون مدرک کتبی مانع از فعالیت نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال باشیم. تا این لحظه هیچ نامه مکتوبی مبنی بر رد فعالیت و صلاحیت نامزدهای انتخاباتی فدداسیون فوتبال به دست ما نرسیده است، بنابراین هر سه نامزد حق فعالیت و ورود به مجمع انتخابات را دارند.

* در پی صحبت های تلویزیونی امیر قلعه نوعی مبنی بر اینکه من فرهاد مجیدی را به استقلال آوردم تا سکان تیم را در اختیار بگیرد، فرهاد مجیدی در تماس با قلعه نوعی بار دیگر از اقدامات وی تشکر و عنوان کرد، بارها ارادت خود را نسبت به جنابعالی اعلام کرده ام و باز هم قدردان شما هستم.

گزارش: اکبر عزیزی