چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

اتفاق عجیب در باشگاه فولاد

تغییرات ناگهانی باشگاه فولاد باعث شد تا اعضای هیئت‌مدیره این باشگاه از ۵ تن به ۳ تن کاهش پیدا کند.

 تیم فولاد خوزستان فصل را با تغییرات اساسی در جذب بازیکن آغاز کرد و جزو تیم‌هایی بود که در خرید بازیکن و البته هزینه زیاد از رقبا سبقت گرفت. این طور به نظر می‌رسید شرایط در این باشگاه خوب است و همه در صلح به مسائل مربوط به تیم می پردازند اما برخی اختلافات درون باشگاهی که از فصل قبل بر جا مانده بود تغییراتی را در این باشگاه رقم زد.

اخیرا در خفا دو تن از اعضای باشگاه فولاد تودیع شدند و جالب این که هیچ گزینه دیگری به جایشان معرفی نشد. بدین ترتیب با حذف اسماعیل گودرزی نایب رئیس هیئت‌مدیره باشگاه فولاد و جواد مقدسی عضو این هیئت تعداد اعضای هیئت‌مدیره باشگاه فولاد به سه نفر رسید. پیش از این به نظر می‌رسید قرار است دو تن دیگر جایگزین این سه عضو شوند اما گویا قرار بر اضافه کردن هیچ شخص جدیدی نیست. در واقع اختلاف نظرهایی که در بین این اعضاء وجود داشت باعث تا با حذف این دو نفر نظرات مخالف حذف شود و سه عضو باقیمانده با خیال راحت به آنچه خواسته آن ها است بپردازند.

گویا از ابتدا هم اختلاف نظرهایی وجود داشت اما این دو عضو گمان نمی‌کردند حذف شوند. جالب این که این تودیع در خفا انجام شده و حتی رسانه باشگاه نیز این مهم را اطلاع رسانی نکرده است.

 پیش از این در مرداد سال قبل اسماعیل گودرزی به عنوان رئیس هیات مدیره، اسماعیل گودرزی به عنوان نایب رئیس و عضو، حمیدرضا گرشاسبی به عنوان مدیرعامل و عضو، حبیب الله رضایی به عنوان عضو هیات مدیره و جواد مقدسی به عنوان عضو هیات مدیره برای فصل بیست و یکم فوتبال معرفی شده بودند.

نویسنده: افسانه اسمعیلی ابهر