پنجشنبه نهم فروردین ماه
چهار برادران قهرمان

محسن نژاد: هدف اصلی شادی دل مردم ایران است

نماینده وزن 60 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت های جهانی صربستان گفت: هدف اصلی کشتی گیران شادی دل مردم ایران و کسب افتخار برای کشور عزیزمان است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: مهدی محسن نژاد گفت: حقیقتا کشتی به مانند برخی از ورزش های توپی، درآمد زیادی ندارد و اگر کسی در کشتی به دنبال قهرمانی است، هدف اصلی اش شادی دل مردم ایران است. البته اگر کسی به مدال طلای المپیک و جهان دست پیدا کند قطعا از منافع مادی بیشتری برخودار خواهد شد.

نماینده وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در رقابت های جهانی تصریح کرد: من هم برای منافع مادی به کشتی نیامده ام و سال ها است که در تیم های ملی و در رده های سنی مختلف کسب مدال کردم و هدف اصلی ام کسب افتخار برای کشور و شادی دل مردم بوده است.

این کشتی گیر 23 ساله در مورد چگونگی کشتی گیر شدنش گفت: اهل شهرستان بهبهان خوزستان هستم و زیر نظر روح اله دهملایی تمرینات خود را انجام داده ام، تاکنون 7 مدال کسب کرده ام که 4 مدال آن در رده ی سنی امید و در رقابت های جهانی و آسیایی و 3 مدال آن که یک برنز و 2 نقره بوده است در رده ی سنی بزرگسالان و در قهرمانی آسیا بوده است.

وی ادامه داد: البته باید قدردان پدر و مادرم عزیزم باشم چراکه ما 4 برادر هستیم که همگی کشتی می گیریم البته یاسین یکی از برادرانم مصدوم بود، ولی تمرینات خود را شروع کرده و دو برادر دیگرم یعنی احمدرضا محسن نژاد در کشتی جوانان قهرمانی آسیا به مدال طلا و عمادرضا محسن نژاد در کشتی نونهالان قهرمانی آسیا به مدال برنز دست یافته اند.

محسن نژاد تصریح کرد: بیشتر اوقات با برادرانم تمرین کشتی می کنیم و این موضوع باعث شده تا سطح خوبی از کشتی قرار بگیریم

وی در مورد اینکه تحصیلات خود را در چه مقطعی ادامه می دهد گفت: در مقطع کارشناسی تحصیل می کنم و ترم 3 هستم.