پنجشنبه نهم فروردین ماه
چند برش از فوتبال

پرسپولیس گربه سیاه را شکست داد

شب گذشته تیم پرسپولیس در چارچوب هفته سوم لیگ برتر باشگاه های کشور آلومینیوم اراک را شکست داد تا به یک پیروزی روحیه بخش دست پیدا کند. ناکامی چند سال اخیر سرخپوشان مقابل نماینده اراک به نوعی برای یحیی گل محمدی به طلسم تبدیل شده بود. حالا پرسپولیس و سپاهان با کسب هفت امتیاز از سه بازی در بالای جدول لیگ برتر قرار دارند.

سپاهان دنبال اسپانسر

باشگاه پرامکانی همانند سپاهان بعد از بحرانی که در این تشکیلات به وجود آمده، دنبال اسپانسر است. گفته می شود اگر ساکت مدیرعامل باشگاه موفق به پیدا کردن یک حامی قوی مالی نشود، شاید از سمت خود کناره گیری کند. از گوشه و کنار شنیده ایم که وی منتظر انتخابات فدراسیون فوتبال است تا در صورت انتخاب حاج مهدی تاج، سپاهان را رها کرده و راهی پایتخت شود.

 

حکایت کریم در آ.اک یونان

نشریه «اسپورت 24» یونان خبر داد باشگاه آ.اک 24 ساعت تنها به بستن شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی زمان دارد تا تکلیف کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی اش را مشخص کند.

باشگاه آ.اک تماس های خود را با مهاجم ایرانی آغاز کرده تا بتواند با رضایت این بازیکن قراردادش را فسخ کند. البته باید منتظر ماند این مذاکرات به نتیجه می رسد یا نه. کریم انصاری فرد از باشگاه های داخل کشور هم پیشنهاداتی دارد.

گزارش: حسن امامقلی