پنجشنبه نهم فروردین ماه

اخبار پشت پرده فوتبال

کمیته بدوی فدراسیون فوتبال به زودی لیست نامزدهایی که حق شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال را دارند نهایی و آن را رسانه ای خواهد کرد.

در حال حاضر عزیزمحمدی یکی از نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، بدون توجه ومنتظر ماندن به بیانیه کمیته بدوی در مورد نهایی شدن اسامی کاندیداها، برنامه های آینده خود را درصورت انتخاب شدن به این مسئولیت، در اختیار دبیر خانه فدراسیون فوتبال قرار داد تا دبیر خانه در اختیار اعضای مجمع فدراسیون فوتبال قرار دهد.

تاریخ تقابل دیدار طارمی وسردار آزمون در دوتیم پورتو وبایر لور کوزن اعلام شد.بازی رفت ۱۲  مهر وبازی برگشت ۲۰ مهر.

با توجه به صادر شدن کارت بازی سیاوش یزدانی،شاید این بازیکن از هفته پنجم در ترکیب تیم استقلال قرار بگیرد.البته یزدانی در حال حاضر از آمادگی آرمانی فاصله زیاد دارد.

دیدار هفته چهارم تیم پرسپولیس با نفت آبادان در ورزشگاه آزادی با تماشاگران زن برگزار خواهد شد.

با آنکه توافق با دیاباته برای حضور در پرسپولیس صورت گرفته اما ازاطراف واکناف   باشگاه  پرسپولیس خبر رسید، علت عدم رسانه ای شدن آن  به جایگزین شدن احتمالی کاوه رضایی  به جای دیاباته است.

در رابطه با خروج ارسلان مطهری از استقلال وبر خورد یکطرفه آبی پوشان با این بازیکن، مجید نامجو مطلق در واکنش به این برخورد گفت، وقتی که به جای مربی باشگاه اقدام به جذب می کند، طبیعی است که آش شور می شود.مطهری از بین رفت، اما کسی پاسخگوی این اشتباه نباشد.

باشگاه استقلال در تقابل با صدا وسیما به کنایه اعلام کرد،لطفا صدا وسیما حق پخش  راشفاف سازی کند تا مشخص شود که از فوتبال چه کسانی سود می برند. در آمد چند هزار میلیاردی کجا می رود؟به جیب فوتبال یا دیگران؟