شنبه یکم اردیبهشت ماه
فراهانی در گفت و گو با البرز ورزشی؛

برای فینال حریفان سرسختی را پشت سر گذاشتم

نایب قهرمان مسابقات جهانی موی تای گفت: برای کسب مدال نقره جهان، حریفان بسیار سرسختی را پشت سر گذاشتم که اگر مشکل بیماری نداشتم با مدال طلا به میهن باز می گشتم.

حسین فراهانی، نماینده وزن 75- کیلوگرم تیم جوانان ایران در رقابت های موی تای قهرمانی جهان در مالزی، ضمن بیان این مطلب افزود: در این مسابقات  بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۱۰۰ کشور حضور داشتند که همگی از مدعیان بودند. همین مساله، سطح کمی و کیفی رقابت ها را بسیار بالا برده بود.

وی ادامه داد: من اولین فینالیست تیم بودم و برای رسیدن به فینال، حریفان زیاد و سرسختی را پشت سر گذاشتم، به ویژه ورزشکاران ترکیه، امارات و بلژیک که حریفان قدری بودند. با این حال به لطف خدا موفق به حضور در فینال شدم.

ملی پوش تیم جوانان کشورمان تصریح کرد: در فینال به مصاف حریف روسی خود رفتم، اما به دلیل بیماری شب قبل از فینال، متاسفانه نتوانستم بازی های خود را در دیدار نهایی نیز انجام دهم و به مدال نقره دست پیدا کردم.

فراهانی با بیان این که از اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ايران در سالن مسابقات به وجد آمده بود، گفت: با زحمات مربی ام استاد "رامین مظاهری" و حمایت های خانواده ام، موفق به کسب این مدال شدم و خوشحالم که پرچم مقدس کشورم را در بزرگ ترین آوردگاه موی تای جهان به اهتزاز درآوردم.

نایب قهرمان مسابقات جهانی موی تای در پایان یادآور شد: بعد از بازگشت از رقابت های جهانی مالزی، به زودی تمریناتم را آغاز می کنم تا به امید خدا در مسابقات پیش رو موفق به کسب مدال طلا شوم و دل هموطنانم را شاد کنم.

گفت و گو: مهدی جمشیدیان