جمعه دهم فروردین ماه

نشست نمایندگان باشگاه نساجی برای مجوز

نشست مسئولان رکن صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال با مسئولان باشگاه نساجی مازندران در رابطه با صدور مجوز حرفه ای این باشگاه برگزار شد.

به منظور حل مشکلات صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها جلسه دکتر مصطفی زارعی، مدیر رکن صدور مجوز باشگاهی فدراسیون و مائده جعفری کارشناس مجوز باشگاهی فدراسیون با ایزد سیف اله پور، مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران ، میثم بائو، معاون ورزشی، احسان بایندریان، مدیر مالی، محمد تقوی، مدیر آکادمی، مجتبی ابراهیمی، مدیر زیرساخت، اسماعیل اسماعیلی، سرپرست تیم بزرگسالان، سمیه اقدم، معاون اداری، طریقتی، معاون حقوقی و مسئول مجوز باشگاه برگزار شد.

در این جلسه سیف‌الله‌پور، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران ضمن خیرمقدم به اعضا در مورد جایگاه باشگاه نساجی در استان مازندران و نگاه ویژه مردم استان به این باشگاه مطالبی را مطرح و گفت: صدور مجوز به استانداردسازی ساختار این باشگاه خصوصی کمک بسزایی می کند. بر هیمن اساس کارگروهی در حال حاضر برای دریافت مجوز در باشگاه تشکیل شده و در حال فعالیت است.

دکتر زارعی ضمن تشکر از باشگاه نساجی، دریافت مجوز باشگاهی را فرصت طلایی برای این باشگاه و فوتبال مازندران برشمرد.

در ادامه جلسه معیارهای مورد نیاز برای دریافت مجوز باشگاهی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد باشگاه نساجی مازندران در فرصت تعیین شده مدارک و مستندات مورد نیاز را برای فدراسیون فوتبال ارسال کند.