پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

علوی: خوشحالم شرمنده هواداران نشدیم

مدیر تیم فولاد ضمن ابراز خرسندی از حضور هواداران در ورزشگاه فولاد آرنا مدعی شد در چند فصل قبل به دلیل غیبت هواداران لطمات زیادی دیدند.

محمد علوی در مورد عملکرد فولاد در سه هفته اخیر لیگ برتر گفت: بازیکنان خوبی در اختیار داریم و به مرور عملکرد تیمما بهتر هم خواهد شد. طی چند فصل اخیر به دلیل پنجره بسته از جذب بازیکن محروم بودیم و فقط اجازه تمدید داشتیم. این واقعا کار را برای ما سخت کرده بود . با این حال دست از تلاش نکشیدیم و به راه خود ادامه دادیم.  امیدوارم در فصل جاری با توجه به این که تیم به خوبی تقویت شده نتایج به مراتب بهتری بگیریم.

وی با اشاره به گل دقیقه آخری فولاد در بازی مقابل تراکتور تصریح کرد: فوتبال همین است و یه دلیل اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی جذاب است. ما همه تلاش خود را برای رسیدن به گل انجام دادیم و در آخرین دقایق به گل رسیدیم. خوشحالم که تلاش تیم به نتیجه نشست. در این بازی سه امتیاز کمترین حق ما بود.

مدیر تیم فولاد حضور هواداران در ورزشگاه را بهترین اتفاق فصل جاری دانست و افزود: بدون شک غیبت آن‌ها بزرگترین لطمه را به تیم ما زد. متاسفانه در این چند فصلی که آن‌ها را در کنار خود نداشتیم آسیب سختی دیدیم. هواداران فولاد جزو پر شورترین هواداران ایران هستند. امیدوارم با نتایج خوب جواب حمایت آنها را بدهیم. به هیچ وجه دلمان نمی‌خواست در بازی اولی که میزبانان هستیم شکست بخوریم.از این رو خوشحالم با پیروزی در این بازی خوشحال به خانه رفتند.