جمعه دهم فروردین ماه

نیمر: ایران بازی به بازی بهتر می شود

نیمرعبدالعزیز بازیکن ششدانگ و متواضع تیم ملی هلند درباره بازی امروز ایران با این تیم گفت و گو کرده است.

وی گفت: تیم ایران در هر بازی بهتر می شود و در نهایت باید دید که چه تیمی برنده می شود. الان فقط می توانم بگویم که بازی خوبی خواهد شد. قدرت تیم های ایران و هلند نزدیک است اما فکر می کنم که فردا بتوانیم برنده باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما سورپرایز این دوره از مسابقات کدام تیم خواهد بود، تصریح کرد: الان نمی توانم در این خصوص صحبت کنم و باید منتظر مراحل بعدی باشیم. همه تیم ها نزدیک به هم هستند و خیلی زود است که بگوییم چه تیمی شرایط متفاوتی دارد.

پشت خط زن تیم ملی والیبال هلند درمورد اینکه چه تیمی شانس بیشتری برای قهرمانی دارد، گفت: خیلی از تیم ها می توانند قهرمان شوند. تیم مدنظر من فرانسه است، چون آنها قهرمان المپیک و لیگ ملت ها شده اند. فرانسوی‌ها علاقمندان زیادی دارند. لهستان تیم خیلی خوبی است و در خانه هم بازی می‌کند. آمریکا، برزیل و ایتالیا و … هم شرایط خوبی دارند. درمجموع باید بگویم که تورنمنت حساسی است و نمی‌‌توان قهرمان را پیش‌بینی کرد.

وی درمورد جایگاه نهایی هلند در این دوره از رقابت ها، ادامه داد: ما در دوره قبلی هشتم شدیم. این بار هم می خواهیم تلاش کنیم که به این مرحله برسیم. بازی کردن برای مدال خیلی خوب است اما ما در حال رشد کردن هستیم. اگر بتوانیم به یک چهارم نهایی برسیم یعنی نتیجه خوبی گرفته‌ایم.

نیمرعبدالعزیز که چند ماه قبل همراه با تیم پیکان قهرمان جام باشگاه های آسیا شد، درمورد مردم ایران، اظهار داشت: آنها همیشه برای من پیام هایی ارسال می‌کنند که من آنها را می خوانم. زمانی که آنجا بودم احساس خوبی داشتم، چون آنها از من حمایت می کردند اما می دانم که فردا حامی من نخواهند بود، چون من مقابل ایران قرار دارم. هوادران ایران عالی هستند و از سلام مرا به آنها برساند.