شنبه یکم اردیبهشت ماه
اتفاقات عجیب در فدراسیون فوتبال؛

از حضور جاسوس تا جلسه فوری هیات رئیسه 

فدراسیون فوتبال ایران در یکی از بدترین دوران خود به سر می‌برد.  اتفاقات فدراسیون فوتبال قبل از انتخابات رئیس این فدراسیون بسیار قابل توجه بود. وقتی فدراسیون فوتبال به دستور دبیرکل خبر از انحلال موقت جلسه مجمع عمومی منتشر کرد دیگر اعضای این فدراسیون به سرعت وارد عمل شدند و این دستور را وتو کردند.

 جلسه‌ای جدی در همان ساعات شب بین اعضای هیات رئیسه برگزار شد و در این جلسه کامرانی‌فر گفت طبق نامه ارسالی از سوی فیفا کمیته بدوی باید نامه تایید صلاحیت هر سه کاندید را به من بدهد. 
البته کمیته بدوی قبلا صلاحیت هر سه نامزد را تایید کرده بود اما کامرانی‌فر نامه ای خطاب به خود میخواست تا طبعات برگزاری انتخابات با این سه نامزد را از سر خود باز کرده به گردن کمیته بدوی بیاندازد. 
از این‌رو کمیته بدوی به سرعت وارد عمل شد و برای این که مسئولیتی به گردن کامرانی‌فر باقی نماند نامه تایید هر سه کاندید را در اختیار دبیرکل قرارداد.
جالب است بدانید که هیچ یک از اعضا موفق به رویت اصل نامه ارسالی از سوی فیفا که کامرانی‌فر به آن استناد می‌کرد نشدند و با وجود این که اصرار داشتند نامه را ببینند موفق به این کار نشدند. آنها حتی به ماهیت ارسال نامه نیز شک دارند. با این ترتیب انتخابات با ارائه مدارک تایید صلاحیت هر سه کانديد به کامرانی‌فر مجوز برگزاری گرفت. به آن ترتیب که همگان دیدند، پیش رفت.
از دیگر نکات قابل توجه انتخابات فدراسیون وجود یک جاسوس در هیئت رئیسه بود.
یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که نمی‌خواست نامش فاش شود مدعی شد یکی از اعضای این هیات اخبار داخل جلسات را قبل از پایان جلسه منتشر می‌کند. وی با اشاره به این که اخبار جلسه پرحاشیه شب قبل از انتخابات با سرعت در رسانه‌ها منتشر می‌شد مدعی شد قبل از این که جلسه شب قبل از انتخابات تمام شود کلیه اخبار سری جلسه به بیرون درز می کرد و توسط برخی افراد منتشر  می‌شد.
حال با برخی تغییرات در هیات رئیسه و روی کار آمدن برخی نفرات جدید قرار است پیگیر اتفاقات شب قبل از انتخابات صورت گیرد و در اولین گام جاسوس هیات رئیسه را پیدا کنند. این در حالی است که پیش‌تر نیز یکی از اعضای برکنار شده این هیات به جاسوسی و پخش اخبار فدراسيون متهم شده بود، از کار برکنار و جای خود را به فرد دیگری داد. 
در پایان بد نیست بدانید مهدی تاج در نظر دارد  اولین جلسه هیات رئیسه فدراسيون فوتبال را با حضور عضو جدید برگزار کند.
بعد از این که وی به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد به سرعت نواب رئیس او نیز معرفی شدند و هر دو رای آوردند به این ترتیب مهدی محمد نبی و منصور قنبرزاده از این پس به عنوان نواب او در فدراسیون فعالیت خواهند کرد. از طرفی او چند عضو مخالف در هیات رئیسه دارد. از این رو در اولین اقدام با تشکیل جلسه می‌خواهد خطوط را مشخص کند.
البته زمان دقیق جلسه مشخص نیست اما تا کنون به اعضا اعلام شده برای گردهمایی آماده شوند و جلسه ای را با محوریت انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار کنند.
لازم به ذکر است مهدی تاج با توجه به پرونده‌های پر حاشیه‌ای که داشت با اکثریت آرا و با قاطعیت به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد.
نویسنده: نیلوفر مژدهی