پنجشنبه سی ام فروردین ماه

رازی که سر بسته باقی ماند

نیمه شب قبل از انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اتفاقی رقم خورد که هرگز درباره آن توضیحی ارائه داده نشد.

لغو مراسم انتخابات فدراسیون فوتبال شوکی بود که فوتبال را در چالش فرو برد.

این خبر که در نیمه شب دوشنبه از طریق برنامه ورزشی فوتبال برتر تلویزیون پخش شد به ناگهان ایست بزرگی در فوتبال ساری و جاری ساخت که تاریخ فوتبال چنین صحنه ای را به خود ندیده بود.

گرچه آن خبر از پایه و اساس ناوارد بود، اما به فاصله چند ساعت بعد و با دخالت اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال خبر لغو وتو شد و انتخابات طبق برنامه قبلی برگزار شد.

اکنون انتخابات فوتبال صورت گرفته و آرامش نسبی در فوتبال برقرار شده است، اما در خصوص آن حادثه که چیزی نزدیک به یک سناریو بود هنوز کسی پاسخ روشن ارائه نداده است.

جالب است بدانید که بعد از پایان انتخابات، دبیر فدراسیون که خبر لغو انتخابات را که در همان برنامه تلویزیونی تایید کرده بود، به هنگام خروج از محل انتخابات برابر سوالات خبرنگاران که دلیل لغو انتخابات را جویا شده بودند، فقط یک لبخند ارائه می دهد با سرعت  خود را از مقابل خبرنگاران دور می سازد.

شگفتی است که برابر این اتفاق که می توانست موج بزرگی در جامعه فوتبال ایجاد کند. کسی پاسخگو نیست، حتی دبیر مستعفی فدراسیون فوتبال که متولی برگزاری مجمع برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال بود از پاسخ طفره می رود.

ناگفته نماند که قرار است نا گفته های آن اتفاق که فدراسیون قبلی از پاسخ آن طفره رفت، از سوی فدراسیون جدید مورد کالبد شکافی قرار گرفته که در صورت تحقق آن، پای خیلی ها به میان کشیده خواهد شد

رضا صادق زاده.