پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

زنگ خطر برای قهرمان لیگ برتر هندبال

هانیه لک، سنگربان ملی‌پوش هندبال از سپاهان جدا شد.

هانیه لک می‌گوید جدایی او از باشگاه سپاهان به دلیل عدم تمایل مسئولان این تیم برای ادامه همکاری با او بوده است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی؛ فصل جدید رقابت های لیگ برتر هندبال زنان کشور در هجدهمین دوره خود به زودی آغاز خواهد شد.

این فصل دو تیم مدعی شهید شاملی کازرون و تاسیسات دریایی تهران از تیم های ریشه‌دار در بخش خصوصی تصمیم گرفتند تا در هندبال غیبت کنند و همین منحل شدن دو تیم خوب باعث خواهد شد تا فصل جدید با چالش های جدی روبه رو شود.

هانیه لک سنگربان تیم ملی و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان که در لیگ ۱۴۰۰ با این تیم به مقام قهرمانی رسید ظاهرا در فصل آتی طلایی پوشان را همراهی نخواهد کرد.

لک در این مورد می گوید: از سپاهان جدا شدم چرا که مسئولان باشگاه تمایلی برای ادامه همکاری با من را نداشتند و بر همین اساس تصمیم گرفتم تا از این تیم جدا شوم.

او در پاسخ به این سوال و شایعاتی که مبنی بر لژیونر شدنش به گوش می رسد، پاسخ داد: از چند تیم خارجی پیشنهاد دارم ولی هنوز مشخص نیست که لژیونر شوم با توجه به شرایط کاری‌ام فکر نمیکنم لژیونر شوم و فصل جدید نیز در ایران بازی خواهم کرد.

سنگربان تیم ملی در ادامه بیان می‌کند: هنوز تکلیف تیم جدیدام مشخص نیست و منتظر پیشنهادات خوب داخلی هستم تا بتوانم امسال هم با تمام توان در داخل از کشور بازی کنم.

هانیه لک در ادامه صحبت هایش از منحل شدن دو تیم خوب شهید شاملی و تاسیسات دریایی می گوید و از نبود آن‌ها ناراحت است چراکه لیگ برتر دوتا از تیم های خوب که چندسالی است در هندبال فعالیت می‌کند را از دست داده و ابراز تاسف می کند که کاش این اتفاق رقم نمی‌خورد.

 

اما این سنگربان با این وجود، فصل جدید لیگ برتر را جذاب پیش‌بینی می‌کند و اظهار دارد: با توجه به اینکه بازیکنان نوجوان و جوانان دختر در مسابقات آسیایی به ویژه جهانی حضور پیدا کرده‌اند، اتفاق خیلی خوبی است و انتظار می‌رود سطح لیگ نسبت به گذشته بالاتر باشد تا شاهد بازی‌های جذاب از تیم های شرکت کننده باشیم.

لک در ادامه این گفت و گو به موفقیت رئیس فدراسیون هندبال در زمان ریاست و به ویژه در انتخابات اخیر کمیته ملی المپیک اشاره دارد و پاکدل را مدیری توانمند ارزیابی می‌کند.

او در این خصوص گفت: علیرضا پاکدل در این سه سال برای هندبال خیلی زحمت کشید و این رشته پس از سال‌ها با وجود یک مدیر جوان و کارآمد که از جنس خانواده هندبال است به موفقیت های بی نظیری دست پیدا کرد.

این سنگربان ادامه داد: جهانی شدن ۷ تیم هندبال در یکسال اخیر از جمله مهمترین دستاوردهای ایشان است و امیدوارم در آستانه انتخابات جدید ، باز هم او سکان هدایت فدراسیون را در دست بگیرد؛ چرا که مطمئنم باوجود ایشان اتفاقات درخشان تری برای هندبال ما خواهد افتاد.

او در پایان گفت: موفقیت اخیر ایشان در انتخابات کمیته ملی المپیک و عضویت در هیات اجرایی کمیته ملی با اکثرایت آرا نشان از شایستگی توانمندی آقای پاکدل است که برای وی در سمت جدید ارزوی موفقیت و سربلندی دارم.

گفت و گو: صمد خزایی