چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه
پیش به سوی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور؛

ترابی: فقط چهار سالن استاندارد داریم

نماینده مشهد، امتیاز شهرداری ورامین را به مبلغ دو میلیارد تومان خریداری کرد. این پول در اختیار فدراسیون قرار دارد تا پس از کسر بدهی های تیم ورامین به حساب این باشگاه واریز شود.

دکتر محسن ترابی رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در گفت و گو با البرز ورزشی، ضمن بیان این مطلب افزود: تیم باشگاهی پلیمر رازین تهران هم خواهان حضور در لیگ برتر بود که در نهایت ترجیح داد در لیگ یک بازی کند. وی درباره این پرسش که چرا نام سالن اردبیل برای مسابقات لیگ عنوان شد اما خود اردبیل نماینده ای در لیگ برتر ندارد، گفت: در حال سالن یزد به دلیل داشتن کفپوش گرفلور و نیز تالار غدیر ارومیه و دو سالن تهران مجهزترین هستند. به همین دلیل ما با باشگاه هایی که فاقد امکانات لازمه هستند توصیه کرده ایم که مسابقات لیگ را در سالن های این شهرها برگزار کنند و حتی اگر نمایندگان باشگاه موافق باشند، دور پایانی لیگ را در اردبیل یا تهران برگزار خواهیم کرد.

ترابی درباره ناظران مسابقات هم گفت: از بین 87 ناظر در سراسر کشور 35 نفر را برای نظارت بر لیگ برتر برگزیده ایم و امیدوار هستیم ناظران با نهایت دقت و مسئولیت پذیری وظایف محوله را به درستی انجام دهند. رئیس سازمان لیگ در خاتمه یادآور شد که پلی آف لیگ برتر با شرکت هشت تیم در بخش بالای جدول برگزار خواهد شد و تیم های انتهای جدول هم پلی آف خواهند داشت.

گفت و گو: جمشید حمیدی