جمعه سی و یکم فروردین ماه
در واکنش به صحبت های استکی؛

مظاهری: بوکسورها پرپر می شوند

دانیال شه بخش، بوکسور سیستان و بلوچستانی تیم ملی به امارات رفت تا برای یکی از باشگاه های این کشور در بوکس حرفه ای شرکت کند.

استکی سرمربی تیم ملی در واکنش به این نقل مکان ضمن اشاره به مشکلات مالی بوکسورها افزود: شه بخش اگر خواهان عضویت در تیم ملی است، باید در انتخابی شرکت کند وگرنه برای ما ساختن امثال شه بخش یک وظیفه است.

علی مظاهری کاپیتان سابق تیم ملی در این باره به البرز ورزشی می گوید: اینکه ورزشکاران ما با مشکلات مالی دست به گریبان هستند، غیرقابل انکار است. اما منتظر هستیم که ببینیم واقعا آقای استکی چند شه بخش دیگر برای بوکس ما تربیت می کند. شه بخش را مربیان پایه در زاهدان پرورش داده اند، در تیم جوانان زیر نظر آقای اسفندیار محمدی و ... گل کاشت. او مدتی کوتاه هم در تیم ملی بزرگسالان با من هم کار کرد. اگر واقعا بوکس قصد سازندگی دارد باید به استان ها و مربیان سازنده شهرستانی توجه کند در صورتی که استان ها به حال خود رها شده اند و این ورزش در آستانه تعطیلی قرار گرفته است.

شما نگاه کنید که بوکسورهای مطرح ایرانی همانند احسان روزبهانی، امین قاسمی پور، سپهوند و بنده به گوشه ای رانده شدند و این واقعا درد آور است که بوکسورهای بزرگ کشور پرپر و به دست فراموشی سپرده می شوند.
گفت و گو: عباس اسماعیلی