پنجشنبه نهم فروردین ماه
بار استرس روی دوش دال زاتو؛

دامغانی: سرویس و دریافت رمز شکست برزیل است

تیم ملی والیبال ایران در یک بازی دیدنی، آرژانتین تیم سوم المپیک را شکست داد. در آن مسابقه همه عالی بودند و باعث شدند که توقع عمومی از والیبال بالا برود.

محمدرضا دامغانی بازیکن و مربی سابق تیم ملی در گفت و گو با البرز ورزشی ضمن بیان مطلب فوق گفت: در این مسابقه تیم ایران در دریافت و سرویس عالی بودند. در 10 سال گذشته چنین کیفیتی تیمی در سرویس را از تیم ملی به یاد ندارم اما در مسابقه با هلند در داخل و بیرون زمین هیچ کس خوب نبود و حالا که با تیم پرقدرت برزیل بازی داریم، هرچند که بیشتر مسابقات را تاکنون به سبز و طلایی پوشان باخته بودیم، اما از یاد نمی بریم که با ستاره های قبلی والیبال در لیگ ملت ها آن هم در خاک برزیل آنها را شکست دادیم. بنابراین در مسابقه روز سه شنبه باید دریافت خوب داشته باشیم و سرویس هدفدار قوی بزنیم. تنها در این صورت است که می توانیم کار برزیلی ها را یکسره سازیم.

دامغانی اضافه کرد: فشار روانی زیادی روی دوش دال زاتو سرمربی برزیل و بازیکنانش است اما تیم ایران چنین استرسی ندارد و همین سبب می شود که با یک بازی ریسکی به جنگ برزیلی ها برویم.

دامغانی درباره بازیکنان پست های مختلف تیم ملی نیز گفت: میلاد عبادی پور همچنان در پست چهار بهترین عملکرد را خواهد داشت، چرا که می تواند در چهار دنده برای تیم ملی ساعد بزند، اما برای پست 2 به دلیل قد و قامت برزیلی ها باید اسفندیار یا معنوی نژاد را ترجیح داد هرچند که مرتضی شریفی هرگاه که به میدان آمد، عملکرد خوبی داشت.

خاتمه کلام اینکه باید بهترین بازی خود را ارائه بدهیم تا بتوانیم انشاا... تیم برزیل را شکست بدهیم.

گفت و گو: جمشید حمیدی