چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه
استقلال با مشکلات جدید

اسپانسر رفت، ساپینتو معترض است!

ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال اطلاع داده مشکل استقلال کمبود یک بازیکن کلیدی و بازیساز است، حتما به دنبال رفع آن باشید و بازیکن بازیسار خریداری شود.

حساب های مالی باشگاه استقلال به دلیل مسایل مالیاتی بار دیگر از سوی اداره دارایی و مالیات مسدود شد. با بسته شدن این حساب فعلا استقلالی ها قدرت خرید یک آب معدنی هم ندارند چه برسد به خرید جدید از نوع هافبک بازیساز.

از طرف دیگر بین کارگزار واسپانسر با باشگاه شکاف بزرگی ایجاد شد. این کارگزار فعالیت خود را پایان داد و از استقلال جدا شد. دلیل آن اختلاف باشگاه استقلال با صدا وسیماست. صدا وسیما در پخش زنده دیدارهای تیم استقلال دوربین های خودرا به گونه ای تنظیم می کند که تبلیغات محیطی اطراف زمین برای بینندگان دیده نشود. کارگزار استقلال به این موضوع معترض است واعلام کرد تا مادامی که اختلاف استقلال با صدا وسیما حل و فصل نشود، هیچ تعهدی بین ما واستقلال وجود ندارد. اکنون باشگاه در مثلث مشکلات مالی گرفتار شده است، از سویی ساپینتو شدیدا مدیران باشگاه را در پی خرید هافبک بازیساز تحت فشار قرارداده، اما فقط می تواند با بازیکن آزاد داخلی وارد مذاکره شود، چون تا نیم فصل حق خرید بازیکن خارجی ندارد.