جمعه دهم فروردین ماه
هفته پنجم فوتبال لیگ برتر؛

مخالفت هوادار و محرومیت تماشاگران

فوتبال لیگ برتر وارد فاز پنجم خود شد. هفت بازی روز دوشنبه و یک دیدار روز سه شنبه انجام خواهد شد. اولین ساز مخالفت یا حادثه هفته پنجم را تیم هوادار قبل از شروع بازی ها نواخت.

هوادار میزبان زیر بار تغییر ورزشگاه نرفت تا دیدار با پرسپولیس در ورزشگاه دستگردی (ورزشگاه خودی) برگزار شود. در این میان باشگاه پرسپولیس وعده پنج میلیاردی بابت هزینه میزبانی و اجاره برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی را به هوادار داد تا این دیدار در حضور تماشاگران برگزار شود،اما هوادار نپذیرفت تا قاضی دادگاه از آنجا که ورزشگاه دستگردی فاقد زیرساخت است، حکم به بازی بدون تماشاگر در ورزشگاه دستگردی  داد تا تماشاگران از تماشای این دیدار محروم شوند.

پرسپولیس صدرنشین، بدون هرگونه محروم ومصدوم به دیدار هواداری خواهد آمد که این تیم تهرانی تا به امروز خوب دیده نشده است. شاگردان گل محمدی به دنبال تثبت صدرنشینی جدول با قدرت تمام به میدان خواهند رفت.

استقلال باید روز سه شنبه با پیکان دیدار کند، پیکان هنوز بالانس نشده است و در عوض استقلال نیز با توجه به تغییرات مکرر در چیدمان تیم با روزهای آرمانی فاصله دارد.

دربی اصفهان شاید با گز و پولک های اصفهان شیرین ترین بازی هفته لقب بگیرد.

نساجی با مس می تواند حوادث پر شماری را رقم بزند،چون هواداران پر شمار نساجی از عملکرد حمید مطهری شدیدا نا راضی هستند.

آلومینیوم در شرایطی در خانه اش به استقبال تراکتور خواهد رفت که تیم تبریزی مانند آتش زیر خاکستر می ماند.درصورت پیروزی الومینیوم وشکست تراکتور شاهد سروصدا از نوع تغییرات در تراکتور خواهیم بود. در عوض امیر قلعه نوعی با گل گهر مقابل ملوان روز راحت وکم دردسری را سپری خواهد کرد، چون ملوان با لیگ برتری فاصله دارد و لیکن گل گهر معدنی از تجربه وبازیکنان خوب واهنگ تیمی وقدرت بلا منازع را در اختیار دارد. فولاد با نکونام با مس رفسنجان در اهواز دیدار خواهد داشت.مس رفسنجان دیگر آن تیم سال گذشته نیست در عوض فولاد مجهز تر وبا قدرت تر شده است، برخورد دو تیم نفتی وهم استانی چون نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان معلوم نیست چه سرنوشتی را بر سر نفت خواهند آورد.