جمعه سی و یکم فروردین ماه

پشت پرده اخبار فوتبال

به گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس اطلاع داده اند، نوراللهی در نظر دارد به فوتبال خود در امارات پایان داده و به تهران بازگردد، گل محمدی با شنیدن این خبر گفت اگر او بازگردد جنس تیم ما جور خواهد شد.

* قرارداد مهدوی کیا در تیم امید به اتمام رسید، هنوز هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است، اما شنیدیم که مهدوی کیا هیچ تمایلی به تمدید قرارداد ندارد.

* ساپینتو مربی استقلال دستور بازگشت آمانوف را به باشگاه ابلاغ کرده است، چندی پیش هم ارسلان مطهری در این تیم ماندگار شد. در پی تصمیمات رنگ به رنگ ساپینتو برخی از مدیران باشگاه استقلال به ساپینتو اطلاع داده اند، در مورد تصمیماتش استقلال فکری داشته باشد.

* این احتمال وجود دارد که سازمان لیگ هفته ششم مسابقات لیگ برتر را در تاریخ های ۱۹و۲۰ شهریور برگزار کند و سپس لیگ به خاطر تیم ملی به تعطیلات برود. پیش تر قرار بود بعد از هفته پنجم لیگ تعطیل شود. قرار است در مورد هفته ششم از باشگاه ها نظر سنجی شود.

* شنیدیم باشگاه استقلال به برخی از پیشکسوتان باشگاه خود اطلاع داده است، به انتقادات خود نسبت به ساپینتو پایان دهند. اخیرا رضا رجبی پیشکسوت استقلال گفته استساپینتو از تیم استقلال غذایی پخته  مانند  آبگوشت  که فقط  گوشت فراوان دارد.

* سازمان خصوصی سازی به باشگاه استقلال اطلاع داده است، از پولی که از طریق سهام دریافت شده است، حق ندارد بدهی استراماچونی را بپردازد. باید ازطریق اسپانسر این کار صورت بگیرد. اسپانسر وکارگزار باشگاه استقلال هم اخیرا با این باشگاه قطع همکاری کرده است.

*اگر تا چندی دیگر طلب استراماچونی از طرف باشگاه استقلال پرداخت نشود، این باشگاه از دو پنجره نقل و انتقالات محروم خواهد شد، در صورت ادامه تاخیر در راه پرداخت، کسر امتیاز هم به جرایم اضافه خواهد شد.