جمعه سی و یکم فروردین ماه

درخشش بانوان هندبال دلفان لرستان

تیم هندبال دختران دلفان در مسابقات قهرمانی کشور نتایج خوبی را کسب کردند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی؛ مریم خنجری سرمربی تیم امید دلفان که در قالب نماینده استان لرستان در مسابقات هندبال بانوان امیدهای کشور (انتخابی تیم‌ملی) در شهرکرد حضور یافت در تشریح این‌ خبر اظهار داشت: مسابقات هندبال امید دختران کشور با شرکت ۱۸ تیم در چهار گروه برگزار شد که تیم‌ امید دلفان به عنوان‌ نماینده لرستان در گروه B این رقابت ها با تیم های یزد، چهارمحال بختیاری، مازندران همگروه بود.

وی پیرامون نتایج این تیم ادامه داد: در دیدار نخست این مسابقات در مصاف با تیم یزد با نتیجه ۲۲ بر ۱۵ به پیروزی رسیدیم و سپس در گام دوم با حساب ۳۲ بر ۲۴ تیم‌ خوب مازندران را از پیش رو برداشتیم، سپس در اخرین دیدار مرحله گروهی در مصاف با میزبان مسابقات با ناداوری به نتیجه برابر ۲۳ رضایت دادیم تا به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی این رقابت ها صعود کنیم.

مریم خنجری افزود: در مرحله دوم تیم امید دلفان به مصاف تیم استان قم رفت و توانستیم این تیم را نیز با نتیجه ۲۶ بر ۱۸ شکست دهیم‌ و جواز حضور در جمع چهار تیم پایانی این مسابقات را به دست آوریم.

سرمربی تیم امید دلفان در ادامه خاطرنشان کرد: در دیدار مرحله نیمه نهایی نماینده لرستان به مصاف تیم قدرتمند شهید چمران لارستان رفت که باوجود ارائه یک بازی خوب نتیجه را به حریف واگذار کردیم‌ تا در پایان این مسابقات با کسب سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست عنوان چهارمی مسابقات را از آن خود کنیم.

خنجری در پایان گفت: از زحمات دکتر فریده علیشاهی مدیرعامل باشگاه که در کنار تیم به عنوان مربی نیز حضور داشتند به پاس تمام‌ حمایت‌ها تقدیر تشکر می کنم.

گزارش: فرنوش صادق زاده