جمعه سی و یکم فروردین ماه
کارمندان فدراسیون در راهرو؛

 حسن فرد: دوچرخه سواری پول می خواهد

قهرمان دو دوره دوچرخه سواری بازی های آسیایی بانکوک و تهران در واکنش به مسایلی که در این ورزش به وجود آمده به البرز ورزشی گفت: همه مشکلات از بی پولی است. وقتی پول نباشد، نارسایی ها قد علم می کنند و بر موانع و مشکلات می افزاید.

حسن فرد قهرمان سابق آسیا و پیشکسوت این رشته افزود: هر کسی می تواند رئیس یک فدراسیون شود اما فردی موفق خواهد شد که نفوذ کافی و وجهه لازمه را برای کسب درآمد داشته باشد. این واقعیت را ما در زمان ریاست آقایان آشتیانی و رحیمی به وضوح لمس کرده بودیم. ما در بازی های آسیایی تهران یک مربی خوب ایتالیایی را در اختیار داشتیم و در بهترین هتل های تهران استراحت می کردیم. الان متاسفانه شرایط طوری است که فدراسیون دوچرخه سواری حتی قادر به برگزاری مسابقات انتخابی نیست.

فرد اضافه کرد: پولی که امروز به فدراسیون دوچرخه سواری داده می شود کفاف حقوق و دستمزد کارمندان این فدراسیون را نمی دهد. متاسفانه آقای قمری رئیس قبلی فدراسیون دو آپارتمان دوچرخه سواری را در خیابان ورزش فروخت به این امید که در مجموعه ورزشی آزادی ساختمانی جدید احداث کند اما به دلیل گرانی اجناس و ابزار این وعده تحقق پیدا نکرد و اکنون مشاهده می کنیم که کارمندان فدراسیون در راهروی مجموعه ورزشی آزادی به سختی امور می گذرانند.

گفت و گو: مرجان بنی یعقوب