شنبه یکم اردیبهشت ماه

بانوان هندبالیست ایرانی قهرمان شدند

لیگ عراق با حضور چهره‌های شاخص هندبال ایران به لحظات حساس نزدیک شد. نبرد بازیکنان ایرانی در لیگ هندبال زنان کشور عراق با پیروزی یاران وطن پرست و قهرمانی به پایان رسید.

رقابت های هندبال قهرمانی زنان کشور عراق با شرکت ۵ تیم از روز شنبه با حضور ۴ بازیکن شاخص هندبال بانوان کشورمان آغاز شد.

تیم زانکوی عراق که مژگان قهرمانی ملی پوش فصل قبل باشگاه سپاهان را در اختیار دارد امروز به علت انصراف تیم شهربان مقابل این تیم صف آرایی نکرد و نتیجه بازی با حساب ۱۰ بر صفر برای یاران قهرمانی به ثبت رسید تا چهره اولین فینالیست لیگ عراق مشخص شود.

در دیگر دیدار روز سه شنبه تیم اربیل عراقکه ازحضور مینا وطن پرست ملی پوش فصل‌ قبل باشگاه سپاهان بهر‌ه‌مند است به مصاف تیم النجمه رفت که در پایان این دیدار جذاب و نفسگیر اربیل با عملکرد خیره کننده ملی پوش ایرانی یعنی مینا وطن پرست موفق شد با حساب ۲۶ بر ۲۲ به پیروزی برسد‌.

تیم النجمه اسرا زنده ملی پوش سنندجی فصل قبل شهرداری ملایر را در اختیار دارد که عملکرد فوق العاده زندی مانع از شکست تیمش نشد تا اربیل با مینا به فینال راه پیدا کند و تیم النجمه نیز با اسرا خود را برای دیدار رده بندی آماه کند.

تیم فتاه کرکوک که مریم کاراندیش بازیکن فصل قبل تاسیسات دریایی را به خدمت گرفته است امروز به استراحت پرداخت و باید فردا برای کسب مقام سومی به مصاف تیم النجمه برود.

کاراندیش در دیدارهای تیمش نمایش خوبی را داشته و در دیدار مقابل اربیل نیز موفق شد ۱۶ گل برای کرکوک به ثمر برساند.

بدین ترتیب روز چهارشنبه پرونده لیگ هندبال زنان عراق با نبرد تیم های زانکو و اربیل در فینال و تیم های النجمه و کرکوک در رده بندی بسته خواهد شد.

نویسنده: صمد خزایی