پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
کی روش هنوز نیامده زاویه درست کرد؛

نیاز کنونی فوتبال ما کی روش نیست

نقل و قول های کی روش از اطراف و اکناف به گوش می رسد. تا این لحظه حضور مجدد او در فوتبال ایران نه به دار است ونه به بار.

بی شک وی موافقان و مخالفانی همراه دارد که تعداد مخالفان وی پررنگ و پرشمار به حساب می آید. از این جهت تعداد مخالفان او پرشمار قلمداد می شود که حضور هشت ساله وی در نوبت اول  برای فوتبال ما جز ویرانه ارمغان دیگری همراه نداشت، اکنون وی به واسطه دوستان هم گرمابه اش آماده بازگشت شده است.  نقل قول از خودش مذاکرات شفاهی صورت گرفته، اما قرارداد نهایی انجام نگرفته است.

وی به نکته دیگری هم اشاره داشته مبنی براینکه قبل از راهیابی مجدد به فوتبال ایران باید مخالفان رسانه ای و مخالفان اهالی فوتبال ایران را شناسایی تا با تدبیر  و زاویه بندی مقابل آنها کار را شروع کرد.

کی روش هنوز نیامده آشوب، جنجال و زاویه بندی  را که تز و  شیوه کار اوست با خود وارد کرده است.

کارلوس با اندیشه  هیاهو قصد بازگشت به تیم ملی را دارد که این برای فوتبال ایران سم است. او همچنین علیه برخی از بازیکنان که بعد از خروجش از فوتبال ایران به تیم ملی راه یافته اند گارد گرفته تا پس از بازگشت مجدد گرد وخاک به راه اندازد. بی شک وجود اینگونه مربیان حتی اگر مارا قهرمان جام جهانی کند نه تنها ارزشی ندارد؛ بلکه فوتبال ما در مسیری قرار خواهد گرفت که انتهای آن به ترکستان ختم خواهد شد.پیشگیری قبل از راهیابی این آقای پر هیاهوبه فوتبال کشورمان صد البته بهتر از درمان است.به جای هزینه کردن در خصوص بازگشت کی روش، اسکوچیچ را با مربیان کارآمدی که در فوتبال کشورمان تعدادشان کم نیست، به عنوان مشاور فنی  تقویت کنید تا نه سیخ بسوزد و نه کباب.

نویسنده: اکبر عزیزی