جمعه سی و یکم فروردین ماه
واکنش تند علی کریمی به شایعه بازگشت کی روش؛

تبریک، ارباب برمی گردد

علی کریمی جادوگر فوتبال آسیا در ارتباط با شایعه بازگشت مجدد کی روش به فوتبال واکنش تند و ناباورانه ای از خود نشان داد که تا کنون اینگونه برخوردی از علی کریمی دیده نشده است.

وی در استوری خود به این نکات اشاره داشت، اگر اسکوچیچ در آن برهه از زمان در تیم ملی مسئولیت قبول نمی کرد و دل را به دریا نمی زد، شاید سقوط افتضحا نه ای را شاهد بودیم. اکنون برخوردهایی با این مربی صورت می گیرد که بسیار ناجوانمردانه است، گرچه ایرادهایی هم بر اسکوچیچ وارد است.

قرار است مربی جانشین او شود که با دو تیم بزرگ آفریقا وآمریکای جنوبی رنگ جام جهانی را ندید، اکنون هوس حضور در جام جهانی قطر را دارد. کسی که توهین می کند، احترام می بیند. کسی که شکست می خورد و عزیز می شود. کسی که زور می گوید ولی زر می گیرد، او تنها مربی تاریخ است که مردم با نتایج تیمش (برد، باخت و مساوی)به خیابان ریخته وجشن می گیرند. کسی که با جنجال و شکایت پاداش مقام سومی را برای تورنمنتی که اصلا بازی رده بندی نداشت، دریافت کرده و حالا از طرف همان کشور برای همکاری دعوت شده است. او از سوی کسی  دعوت  شده است که آخرین بار یک بیانیه ۱۵ بندی علیه او صادر کرد و در هر بندش تاکید داشت که تاج به همه دروغ می گوید. به راستی که در و تخته خوب با هم جور شده اند، اکنون به عاشقان فوتبال باید تبریک گفت که ارباب دارد بر می گردد.