شنبه یکم اردیبهشت ماه

واسعی از تراکتور جدا شد

تیم تراکتور بعد از اولین برد در لیگ برتر درگیر یک چالش جدید شد. قرارداد کاوه یک ساله است تکلیف واسعی به زودی مشخص می شود.

سعید واسعی به دلیل  مسائل انضباطی از تیم تراکتور کنار گذاشته شد. گفته می شود قرارداد این بازیکن قرار است فسخ شود. واسعی در طول دو فصل گذشته نیز چندین‌بار از سوی کادرفنی تراکتور از تیم کنار گذاشته شده بود، اما هر بار بخشیده و دوباره به تمرینات این تیم بازگشته بود، اما به نظر می‌رسد این بار مدیران باشگاه تراکتور قصد دارند قرارداد هافبک خود را فسخ کنند چرا که اینبار بردیف او را کنار گذاشته و در تصمیم خود جدی است.

ایوب بهتاج مدیر تیم تراکتور در مورد این بازیکن اظهار داشت: قرار است در مورد این بازیکن تصمیم بگیریم. باید کمیته انضباطی تشکیل شود و تکلیف واسعی را مشخص کند. تا این لحظه البته هیچ تصمیمی نگرفتیم. در نتیجه در اولین فرصت به وضعیت او رسیدگی می کنیم.

وی همچنین در مورد برخی شایعات در مورد قرارداد شش ماه با کاوه رضایی گفت: کاوه رضایی تا پایان فصل با ما قرارداد دارد و ما اصلا با هیچ بازیکنی قرارداد کمتر از یک سال نمی بندیم.

لازم به ذکر است تیم تراکتور در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر و در بازی با تیم آلومینیوم موفق شد اولین پیروزی خود را کسب کند.