جمعه دهم فروردین ماه

حاشیه های فوتبالی

تا ساعاتی دیگر دیدار پرسپولیس با نفت مسجدسلیمان برگزار خواهد شد. لوکادیا مهاجم هلندی تیم پرسپولیس قبل از انجام این دیدار نکته هایی را بر زبان آورد که جالب ترین آن این است.

* برای گلزنی در تیم پرسپولیس آمار و ارقامی در ذهن دارم که نیاز به بازگو کردن آن نیست، اما می توانم بگویم تعداد گل های من در لیگ برای پرسپولیس آماری خواهد بود که شاید برای همگان تعجب آور باشد. شاید در لیگ هم آمار خیرکننده به حساب آید.

*با توجه به مخالفت باشگاه فولاد در مورد انتقال نکونام به تیم ملی این احتمال وجود دارد که علیرضا منصوریان به عنوان دستیار اول کی روش در کنار این مربی قرار بگیرد.

*کی روش روز دوشنبه وارد تهران خواهد شد و احتمالا او قبل از آغاز کار با تیم ملی یک نشست با اصحاب رسانه خواهد داشت.

*مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال دستخوش تغییرات خواهد شد و با حضور کی روش در تهران، مدیر جدید معرفی خواهد شد.

*دور جدید مسابقات فوتبال لیگ برتر از تاریخ هشتم مهرماه آغاز خواهد شد. پیش تر اعلام شده بود این احتمال وجود دارد که هفته هفتم مسابقات لیگ قبل از سفر تیم ملی به اتریش برگزار شود، اما این اتفاق صورت نگرفت.

*جلسه دو ساعته ساپینتو با آجورلو بدون درز هرگونه اخباری از این جلسه طولانی ترین جلسه قلمداد شد. این جلسه روز قبل از بازی استقلال با نساجی برگزار شد. گویا آجورلو برخی از مسایل را در این جلسه به ساپینتو یادآور شده است که ساپینتو را اندکی نگران و ناراحت کرده است.

* هافبک تاجیکستانی تیم استقلال که به تیم ملی این کشور دعوت شده است، احتمالا پس از مراجعه به کشورش دیگر به استقلال باز نگردد. نام او در لیست مازاد تیم استقلال قرار دارد.

* قرار بود که در جام ملت های آسیا، جواد نکونام در تیم ملی نقش سرمربی را ایفا کند و کی روش مدیرفنی باشد. اکنون با توجه به مخالفت باشگاه فولاد از حضور نکونام در کنار تیم ملی، کی روش در جام ملت های آسیا همچنان سکاندار تیم ملی خواهد بود.

*نبی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال که به زودی حکم سرپرستی تیم ملی فوتبال را دریافت خواهد کرد می گوید با رایزنی هایی که صورت گرفت، فیفا را نسبت به حوادث دیدار ایران با لبنان در مشهد به صبر و حوصله و نرمش دعوت کرده ایم.

*در صورت قبول کی روش با تشکیلاتی چون کمیته فنی فوتبال اعضای جدید این کمیته پس از بازگشت تیم ملی از اردوی اتریش معرفی خواهند شد.

*در حالی که سرپرست موقت سابق فدراسیون فوتبال در برابر دوربین های تلویزیون گفته بود در صورت تغییر اسکوچیچ از مربیگری تیم ملی پای هیچ برگه ای مبنی بر انتخاب سرمربی جدید تیم ملی را امضا نخواهد کرد اما وی در جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با انجام امضاء موافقت خود را با تغییرات در کادر تیم ملی اعلام کرد.

*حامد لک و مهدی هاشمی نسب که در پایان دیدار مس رفسنجان با فولاد درگیری فیزیکی با یکدیگر داشتند، احتمالا با محرومیت سنگین از سوی کمیته اخلاق مواجه خواهند شد.

*از باشگاه استقلال خبر رسید طلب استراماچونی و پادوانی حاضر شده و قرار است به زودی پرداخت شود. فیفا در نامه جدید خود به باشگاه استقلال این باشگاه را شدیدا تهدید کرده بود حتی بوی حذف از لیگ قهرمانان آسیا به مشام می رسید.

*مصطفی آجورلو در تازه ترین واکنش خود نسبت به نتایج تیم استقلال گفته است حمایت از کادرفنی تیم استقلال سرلوحه کار ماست. تلاش داریم تصمیمات خود را براساس منافع باشگاه اتخاذ کنیم.

*شیخ دیاباته از هفته هفتم به ترکیب تیم پرسپولیس اضافه می شود و وحید امیری احتمالا از هفته دهم در جمع و ترکیب تیم پرسپولیس دیده خواهد شد.