جمعه سی و یکم فروردین ماه

منصوریان گزینه همه تیم ها حتی ملی

علیرضا منصوریان با کدام کارنامه هر ساله کاندید مربیگری همه تیم هاست و حالا شنیده می شود قرار است به تیم ملی برگردد.

با اعلام باشگاه فولاد حضور جواد نکونام در تیم ملی منتفی به نظر می رسد. همین هم باعث شده است تا با توجه به رابطه خوب علیرضا منصوریان و محمد مهدی نبی شایعاتی پیرامون بازگشت این مربی به تیم ملی به گوش برسد. منصوریان که پیشتر نیز در تیم ملی دستیار افشین قطبی بود گویا باز هم این شانس را پیدا کرده تا به کادر فنی تیم ملی ملحق شود.

تقریبا همه شنیده اند که این مربی با محمد مهدی نبی شریک تجاری است از این رو حضور منصوریان با روی کار آمدن نبی بعید نیست.

این در حالی است که اخیرا نیز شایعاتی پیرامون بازگشت منصوریان به تیم صنعت نفت شنیدیم. گویا کودتایی در این تیم در حال وقوع است و برخی بازیکنان یا بهتر است بگوییم بزرگتر های تیم در ائتلاف با علیرضا منصوریان برای پرکاس بازی نمی کنند. حتی شنیدیم برخی مصدومیت های اخیر مهره های تاثیرگار صنعت را به همین موضوع ربط می دهند و مدعی هستند کاپیتان طالب ریکانی و چند نفر دیگر در تماسی که با علیرضا منصوریان داشتند به او وعده دادند که با عملکردشان در بازی های لیگ برتر به زودی نسخه پرکاس را می‌پیچند و شرایط بازگشت منصوریان را فراهم می کنند. از این رو از او خواستند آماده بازگشت باشد. این موضوع البته به شدت از سوی ابراهیم قاسمپور مدیر فنی تیم صنعت نفت رد شد.

از سوی دیگر اخباری در مورد بازگشت منصوریان به تیم آلومينيوم و همکاری مجدد او با تیم اراکی به گوش می رسد. نتایج ضعیف مهدی رحمتی در این تیم یکی از دلایل بوجود آمدن این شایعات است. حتی شنیدیم مدیران این باشگاه از رحمتی به خاطر نتایج اخیر تیمش توضیح خواستند. از این رو او وقت زیادی ندارد.

با این حال وقتی پای تیم ملی وسط باشد بدون شک منصوریان به دو باشگاه دیگر فکر هم نمی کند. مخصوصا که وی در هر دو تیم صنعت نفت و آلومینیوم نتایج خوبی نگرفت و از عملکردش راضی نبودند به همین دلیل با او قطع همکاری کردند. با این حال دوستان فعال این مربی شرایط را برای انتقال او فراهم می کنند و تا شاید همچون سالهای قبل بتواند در لیگ برتر مربیگری کند.

از طرفی در صورت بازگشت منصوریان به تیم ملی وضعیت از جهاتی برای او بهتر است. چرا که کی روش با توجه به دستیارانی که با خود می آورد قطعا به لحاظ فنی نیازی به منصوریان ندراد و وجود او فقط به عنوان یک هماهنگ کننده خواهد بود. ضمن این که با توجه به بازیکنانی که در تیم ملی حضور دارند و هر کدام برای خود مدعی هستند و اتفاقا رابطه خوبی هم با کی‌روش دارند بعید آیت منصوریان قرار باشد کار خاصی انجام دهد.

نویسنده: نیلوفر مژدهی