جمعه سی و یکم فروردین ماه
تازه ترین صحبت های اصغر مدیر روستا عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال؛

نمی دانم کی روش از کدام آستین بیرون آمد!

اصغر مدیرروستا ملی پوش سابق فوتبال کشورمان و عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال درخصوص ایجاد جابه جایی در کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران و جدایی اسکوچیچ و بازگشت مجدد کی روش نکاتی را یادآور شده است که در نوع خود تازگی دارد.

*سه ماه قبل از اینکه حرفی از کی روش مطرح باشد در دفتر وزیر ورزش متوجه شدم که مسیر بازگشت مجدد کی روش به فوتبال ایران هموار شده است.

*به اعتقاد من بازگشت کی روش به فوتبال ایران برگشت به عقب است.

*اگر این آقا دارای رزومه خوبی در فوتبال است؛ چرا کمتر تیمی پیدا شد تا سکان تیم ملی فوتبالش را در اختیار ایشان قرار دهد. هرجا که رفت، اجازه ندادند تا به زیاده خواهی اش ادامه دهد مانند کلمبیا.

* کمیته فنی هیچ نظری بر کی روش نداشت؛ چون نظر اعضای کمیته فنی نسبت به کی روش کاملا منفی بود و او را یک مربی در خدمت فوتبال نمی دانست. او از نردبان فوتبال در جهت منافع مالی خود بالا می رود.

* نظر کمیته فنی بر علی دایی (ایرانی) و سنول گونش و پتکوویچ (خارجی) بود نمی دانم کی روش از کجا و از کدام آستین بیرون آمد.

*شک ندارم در صورت عدم موفقیت تیم ملی در جم جهانی همین آقا کی روش براساس روش خاصی که دارد بار دیگر جنجال و هیاهو ایجاد خواهد کرد و فریاد می زند، وقت نداشتم. بازی تدارکاتی نداشتم. کوتاهی از من و تیم نبود. مدیران فوتبال فرصت سوزی کردند.

*اگر اساسنامه فوتبال عوض شود، هیچ یک از این آقایان که چسبیده به فوتبال هستند، هرگز نمی توانند رای فوتبال را به خود اختصاص دهند. با تغییر اساسنامه سکان فوتبال به دست فوتبالی ها خواهد افتاد.

*با آمدن کی روش به فوتبال ایران، آبروی از دست رفته اش مجددا به دست آمد. ببینید که این آقای مربی چه مقدار فریب دهنده است.

*اسکوچیچ ضعیف بود ما صادق و آرام به نظر می آمد. او تمام قد یک مربی بود اما دانش او به اندازه جام جهانی نبود. صداقت داشت و قابل احترام است.

* باور کنید که با آمدن کی روش فوتبال ما بار دیگر دنده عقب حرکت خواهد کرد.