جمعه دهم فروردین ماه
گفت و گو با گزارشگر بلندآوازه تلویزیون؛

محشتمیان: رفتم که رفتم ...

جواد محتشمیان، کارشناس و گزارشگر مبرز تلویزیون و مربی بین المللی والیبال دیگر در صحنه گزارش حضور پیدا نخواهد کرد.

پیشکسوت ورزش کشور در این باره به البرز ورزشی گفت: تصمیم داشتم به هیچ وجه در گزارش مسابقات شرکت نکنم اما از من خواسته بودند که امسال به آنها کمک کنم. ولی از همین جا اعلام می کنم که برای همیشه از تلویزیون رفتم.

استاد محتشمیان در توجیه و تشریح این تصمیم گفت: وقتی یک کاغذ A4 به دست شما می دهند که از فلان مربی حمایت یا تعریف کنید، دیگر کار ارزش خود را از دست می دهد و این با روحیات من همخوانی ندارد.

وی درباره گزارشگران هم گفت: من دوست دارم که جوان ها وارد گود شوند ولی نه با سفارش فلان مسئول یا بهمان باند. این را مردم خوب می فهمند و برای صدا وسیما خوب نیست.

مربی بین المللی والیبال درباره عملکرد تیم ملی کشور نیز گفت: لطمه را از جایی خورده ایم که از بازیکنان باتجربه استفاده نکردیم و افرادی را آورده ایم که دیگر جوان نیستند. حرف من این است که وادی با 32 سال سن تا حالا کجا بود یا امین اسماعیل نژاد چرا در دوران جوانی از آنها استفاده نکردیم. اشتباه بزرگ دیگر این بود که از کنار نام باتجربه ها خیلی راحت گذشتیم و با دو برد در جام ملت ها فکر کردیم قهرمان جهان شدیم در صورتی که حریفان ما از لیگ ملت ها برای آمادگی بازیکنانشان استفاده می کردند.

وی درباره کادرفنی تیم ملی نیز گفت: تعویض ها را که نگاه می کردیم ، توجیه پذیر نبودند. اصلا باید نشست و فقط تماشا کرد.

گفت و گو: جمشید حمیدی