پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
استعفای نایب رئیس کاراته بانوان؛

ستاره موسوی می آید؟!

استعفای نایب رئیس فدراسیون کاراته از حواشی جدید این تشکیلات محسوب می شود. هرچند یکی از اعضای تاثیرگذار فدراسیون اعلام کرده است که مانع جدایی اشرف امینی از این سمت خواهد شد، اما از گوشه و کنار شنیده ایم که ستاره موسوی مربی موفق چند سال پیش یکی از نامزدهای احراز این سمت است.

گفت و گو با ستاره موسوی کار بسیار دشواری بود چرا که روابط خوبی با رسانه ها ندارد اما یکی از دوستان و شاگردان وی می گوید: من هم در این باره شنیده ام اما اینکه واقعیت دارد یا خیر؟ نمی دانم.

قاسمی مربی و بازیکن سابق تیم ملی که هم اینک ریاست اداره تربیت بدنی آستانه اشرفیه استان گیلان را در اختیار دارد، به البرز ورزشی می گوید: بعد از المپیک دیگر به فدراسیون نرفتم و بعد از 10 سال کار در سطح ملی ترجیح می دهم که در زادگاهم تلاش کنم. هم اینک نزدیک 400 کاراته کار زن در این شهر زیر نظر  من و چند مربی دیگری که خودم پرورش دادم، تمرین می کنم و دو نفر از شاگردان من هم عضو تیم های امید و ملی بزرگسالان هستند. خیلی برای من مهم نیست که چه کسی نایب رئیس می شود.

به هر روی با یکی دیگر از کارشناسان کاراته بانوان نیز تماس گرفتیم و وی نیز همانند خانم قاسمی حاضر به اظهارنظر در این باره نشد. ضمن اینکه از عملکرد نواب رئیسان گذشته خانم ها باقری و شاه محمدی به نیکی یاد کرده است.

با توجه به درپیش بودن انتخابات ریاست فدراسیون کاراته آنچه که از فحوای صحبت کارشناسان زن متوجه شدیم این است که نایب رئیسان باید مستقل و متکی به نفس باشند. وگرنه هر تصمیمی را آقایان می گیرند، باید بپذیرند.

گفت و گو: مرجان بنی یعقوب