شنبه یکم اردیبهشت ماه

علوی: سازمان لیگ بازی را لغو کرد نه ما

مدیر تیم فولاد هر گونه تماس با باشگاه ملوان در خصوص برگزاری بازی لغو شده را تکذیب کرد.

محمد علوی در گفت و گو با البرز ورزشی در مورد لغو بازی تیم فولاد مقابل ملوان و برخی شایعات پیرامون این اتفاق اظهار داشت: تشخیص ناظر این بود که ورزشگاه نمی تواند میزبان این بازی باشد. وضعیت زمین از دید آنها انقدر بد بود که به ما با قاطعیت اعلام کردند بازی تعطیل است.

وی با اشاره به این که نظر باشگاه ها در این خصوص اهمیتی ندارد تاکید کرد:ما مهم نیستیم بلکه مهم نظر تصمیم گیرندگان است. ما هم تابع نظر سازمان لیگ هستیم و باید تمکین کنیم. ارگان تصمیم گیرنده سازمان لیگ است و ما از آنها تبعیت کردیم. دوستان ما در باشگاه ملوان بسیار میزبانان خوبی برای ما بودند و در مدت اقامت در انزلی با ما همکاری کردند در نتیجه ما هیچ مشکلی با آنها نداریم. اما آنچه مسئولان برگزاری بازی به ما گفتند این بود که زمین قابلیت بازی ندارد. در نتیجه ما بیش از این هیچ اظهار نظری نمی کنیم.

مدیر تیم فولاد با اشاره به آن که هیچ تماسی با باشگاه ملوان نداشته است تصریح کرد: من اصلا در جایگاهی نیستم که بخواهم برای باشگاه دیگر یا ارگانی تصمیم بگیرم و هیچ تماسی نداشتم. من سرپرست تیم فولاد هستم و وقتی به ما اعلام کردند بازی برگزار نمی شود ما هم تیم را برگرداندیم.هواشناسی اعلام کرده بود دو روز بارندگی است. در نتیجه به ما گفتند امکان بازی نیست. ما که سرخود برنگشتیم. ما به دستور سازمان لیگ احترام گذاشتیم و وقتی بازی را لغو کردند راهی شهر خودمان شدیم. اگر می گفتند بمانید می ماندیم. در بارندگی که امکان بازی نبود.

گفت و گو: نیلوفر مژدهی